4 תשובות
לא נראה לי, איך רואים בטלגרם?
אנונימי
נראלי אפשר לעשות אופציה שלא יראו
שואל השאלה:
מקבלים התראה שאיש קשר שלך נרשם לטלגרם^^
מקבלים התראה שאיש קשר שלך נרשם לטלגרם^^
אנונימי
שואל השאלה:
וכשאני פותח חשבון זה ישר מתריע לאנשי קשר שלי? ונגיד אני פותח איך עושים את האופציה שלא יראו (אם היא קיימת)?
וכשאני פותח חשבון זה ישר מתריע לאנשי קשר שלי? ונגיד אני פותח איך עושים את האופציה שלא יראו (אם היא קיימת)?
אנונימי
באותו הנושא: