6 תשובות
חרא לא הבנתי מזה מי שלא מחוסן
שזה חרא ואין לי מושג מה עובר על המדינה שלנו..
חראצדבר
שילך אתה יודע לאן. זה לא יצליח לו ואם כן יש אינטרנט בקליק אני קונה כל מה שאני צריכה. חבל על הכיפה שעל הראש שלו
הכיפה על הראש היא אף פעם לא הייתה באמת כיפה הוא לא שומר שבת וכאלה ביבי יותר דתי ממנו
עצוב מידי, אני לא רוצה להתחסן אבל איו לי כבר מה לעשות הכל חסום לי גם מבחינת עבודות או קורסים אוף:(