5 תשובות
אחותי דברי איתם על זה
תגידי שאת צריכה את הספייס שלך, את השקט שלך והרוגע
אני גם הייתי מתחרפנת אם הייתי באותו מצב
שואל השאלה:
אמרתי להם את זה מיליון פעם
הם פשוט גורמים לי להרגיש רע עם זה ואומרים שאני חצופה שאני לא מעריכה את זה. ואני הכי מעריכה אותם בעולם זה ככ לא נכון פשוט נמאס לי מזה אני לא מסוגלת כאילו אני מגיעה למצב שאני מעדיפה להישאר בצבא ולסגור שבתות מאשר לחזור והמצב שלי בבית מושלם חוץ מזה זה פשוט מתסכל (סליחה על הפריקה)
אנונימית
לא הסברת מה הם עושים
רק אמרת שהם עושים את זה הרבה ומקשה עליך לנוח
לפי איך שאת אומרת(בתגובה ל"נחמדה וזה" נראה שבאמת הם קצת קשים...
אוליי ברמת תנסי לגשת לאיש/ת חינוך?? נראה שבאמת יעזור.. בהצלחה ושבוע טוב(:
לא הבנתי?