3 תשובות
יכול להיות שזה חרדה. נשמע קצת גם כמו התקף חרדה
יש הבדל בין לסבול צהתקפי חרדה ובין לסבול מחרדות
בשביל שיהיו לך התקפי חרדה את לא בהכרח סובלת מחרדות
והפוך למרות שזה כמעט לא קורה, אם יש לך חרדות לא בהכרח יהיו לך התקפי חרדה למרות שזה לא סביר
יש הבדל בין לסבול צהתקפי חרדה ובין לסבול מחרדות
בשביל שיהיו לך התקפי חרדה את לא בהכרח סובלת מחרדות
והפוך למרות שזה כמעט לא קורה, אם יש לך חרדות לא בהכרח יהיו לך התקפי חרדה למרות שזה לא סביר
שואל השאלה:
אני מאובחנת עם הפרעת חרדה
אני מאובחנת עם הפרעת חרדה
אנונימית
אז יכול להיות שהיה לך התקף חרדה
התקפי חרדה יכולים לנבוע מסיבה מסוימת או ממשהו שמלחיץ אותך או ממשהו שקורה או טריגר מסוים
וזה יכול גם לבוא משום מקום כאילו בלי סיבה אבל יש סיבה את לא מודעת אליה רוב הזמן
תנסי לקרוא על התקפי חרדה להסתכל על מה קורה בהם ואם זה מה שקרה לך, אני יודעת שרעידות להרגשה של קור וצמרמורת וזיעה קרה הם חלק מהדברים שחווים בהתקף חרדה אצל רוב האנשים, תבדקי גם איך להתנהל כשאת מרגישה ככה ללמוד על שיטות התמודדות עם התקף חרדה
התקפי חרדה יכולים לנבוע מסיבה מסוימת או ממשהו שמלחיץ אותך או ממשהו שקורה או טריגר מסוים
וזה יכול גם לבוא משום מקום כאילו בלי סיבה אבל יש סיבה את לא מודעת אליה רוב הזמן
תנסי לקרוא על התקפי חרדה להסתכל על מה קורה בהם ואם זה מה שקרה לך, אני יודעת שרעידות להרגשה של קור וצמרמורת וזיעה קרה הם חלק מהדברים שחווים בהתקף חרדה אצל רוב האנשים, תבדקי גם איך להתנהל כשאת מרגישה ככה ללמוד על שיטות התמודדות עם התקף חרדה
באותו הנושא: