5 תשובות
שכל אחד יעשה מה שבא לו
שואל השאלה:
אבל כאילו זה יפה?
שואל השאלה:
בעיקרון זה סתם כי משעמם לי
אני אוהבת
אנונימית
יש בזה משהו סקסי, לא אשקר.