179 תשובות
שואל השאלה:
אממ אוקיי
מספיק טוב אני מניחה
אנונימי
שיעשו מה שבאלהן
אין לי בעיה איתן מכבדת דעה של כל אחד
בלי להעליב די מגעילות אותי
שכל אחד יהיה עם מי שבא לו , אם אחת מהחברות שלי תגיד לי שהיא לסבית אני לא יהיה מהבנות האלו שיגעלו ויתרחקו כי הם חושבות שהחברה מאוהבת בהן ואני לגמרי תומכת בקהילה הגאה
אין מה לחשוב . זה מה שהן נמשכות לזה וזה לגיטימי בנות הן ממש יפות אין מה לעשות עם זה.
שואל השאלה:
אה נייס
פשוט יש מלא בנות שמתות שיהיה להן חבר גיי אבל פתאום כשחברה שלהן לסבית הן מחליטות שהיא מגעילה :))))) (חיוך כועס, אגב, לא שמחה מזה)
אנונימי
זכותי לענות, ואין לי דעה עליהן, כל אחת שונה.
שואל השאלה:
אני כל כך שמחה שיש פה אנשים מקבלים :'))
אנונימי
גם הומואים מגעילים אותי אבל יותר כיף ונוח איתם כי הם נשיים לא גבריים כמו לסביות
אני בעד הקהילה הגאה (לא אחת מהם)
אבל אני בעד שאנשים יהיו עם מי שהם באמת אוהבים ולא יסתתרו רק בגלל גזענות לא מוצדקת.. כאילו למה לא? זה לא מפריע לאף אחד בחיים שלו. גם מי שלא מסכים עם זה.
זה לא צריך להפריע לו בחיים הוא יכול פשוט לעשות טובה ולהמשיך בחיים שלו
שואל השאלה:
ו..אנונימית הרסה
טוב נו לא נורא אני לא הולכת לתקוף כל אחד עם הדעה שלו אני מניחה
אנונימי
להדבק וטפ אחותי לא נדבקים מזה. את מוזרה
תלוי בבן אדם. אין לי בעיה עם אדם שנמשך לבני מינו, אז עם לסביות בכלליות אין לי בעיה.
FML
אני לסבה בעצמי חושבת זה מדהים ואני ממש לא גברית כמה הכללות
אין כול כך דעה אני לא תומכת בכול הקהילה הגאה (יש כאלה שאני בעדם יש כאלה שאני לא) אבל אין לי כול כך דעה
אמאלה כן אני מבינה אותך זה כל כך מעצבן הבנות האלו שרוצות חבר גיי אומרות שהן תומכות בקהילה וזה וזה ואז נגעלוץ מלסביות
שכל אחד יהיה עם מי שבא לו ויעשה מה שעושה לו טוב אני לא צריכה לחשוב כלום זה לא נוגע אלי אני מכבדת :)
שואל השאלה:
^^אני כל כך שונאת אותן לחרעיםלןאקיחאיךח
אנונימי
לא כל הלסביות "גבריות" יש מלא שהן נשיות. מה הקשר
כלום
אנונימית חמודהתקשיבי זה לא עובד ככה לא "נדבקים בלסביות " אם את לסבית אז כנראה שאת נ מ ש כ ת לבנות אין מה לעשות עם זה .
תומכת בקהילה הגאה.
אנונימית
כדי למשוך אנשים מהקהילה, אין צורך שתזכירי שאת סטרייטית זאת ההנחה הראשונה של אנשים
אם חברה תגיד לי שהיא לסבית אני הכי אתמוך בה בעולם
אהבה בין נשים/בין גברים, טרנסים וכל בן אדם שמשתייך לקהילה הגאה הוא בן אדם רגיל
מכבדת את כולן גם אם תהיה לי חברה לסבית לא תהיה לי בעיה איתה
~I
אם זה טוב ולהן שיעשו מה שטוב רק ורק להן, גם אם אנשים אומרים תגובות רעות, הן מאושרות? זה הכי טוב.
אני לא בעד הקהילה הגאה אבל מכבדת
אנונימית
שיש להן בעיה, שהן צריכות לטפל בה.
פשוט רגיל כמו כל אישה אחרת אין שוני
כלום. זה פשוט במה שהן נמשכות.
תומכת לגמרי שכל אחד יאהב את מי שהוא רוצה
שאני אוהבת את עצמי

ואחוות בנות
הן צריכות לבחור את מי לאהוב, לא אני
ממש בעד
לסביות זה חמוד לא יודעת למה
אנונימית
שמה אכפת לי את מי הן אוהבות, אלה לא החיים שלי
זה חמוד רצח
מה יש לחשוב אלה בסך הכל אנשים עם נטיות מיניות שונות
אני מופתעת שזה לא מובן מאליו כבר שהן אנשים כמונו
אני מאוד מכבדת ומעריכה לסביות
דבר ראשון, אני לסבית ומי שאמרה שכל הלסביות הם גבריים וכל ההומואים נשיים- סליחה? מה זה ההכללה הזאת אחותי? יודעת מה? את לא אחותי וטוב שכך
דבר שני- להיות חלק מהקהילה הגאה לא מדביק. תלמדי להכיל קצת אחרים כי שמעתי שהומופוביה וטמטום כן מדבקים :)
אנונימית
אני מקבלת את כולן
אבל איכשהו זה מגעיל אותי
kylie

לסביות לא בהכרח גבריות
שזה יפה בעני
שזה בסדר? אהבה זאת אהבה, אין לי מה לומר, שיאהבו מי שהן רוצות ושאנשים צריכים להתחיל לכבד את זה.
שיעשו מה שהן רוצות זה החיים שלהן
אני בי
שואל השאלה- אם מישהי מחליטה שאם חברה שלהן לסבית היא מגעילה אז לא מגיעה להן שהן יהיו חברות שלהן וזה בכלל דבילי כי הן לא הופכות פתאום לבן אדם שונה חצי מהקבוצת חברים שלי להטבים אחת מהחברות הכי טובות שלי היא בי
אנונימית
תומכת לגמרי
כמו שאמרו חכמינו
מין בוחר במינו
סתם שיעשו מה שבא להן זה לא מפריע לי
אני חלק מהקילה הגאה אני חושבת שהם צריכות לעשות מה שהם רוצות אהבה זאת אהבה ואף אחד לא יכול לשנות את זה
שהם פשוט חמודות ומהממות
(בכללי הלטהב)
ושמי שלא טוב לו שיקפוץ להן
אין לי יותר מדי דעה
הן נשים בדיוק כמוני, סך הכל נמשכות לנשים ולא לגברים
אין פה מה לחשוב בעיניי
אין לי שום דיעה בנושא, באמת שלא אכפת לי מה הנטיות המיניות של אחרים כי זה לא קשור אלי.
אני לא בת, אבל אני מת פורנו לסביות...
ובכללי מאוד תומך בהם...
אנונימי
^אני לא בדיוק בן, אני מאונן לפורנו גייז גם..
אנונימי
נייס,לסביות זה חמוד.
אני אנונימי אחר, אם הוא כבר הרס את הרצף בנות, אני אמשיך(:
אנונימי
שאולי אני כזאת אבל אני כל שנייה מכחישה(:
אנונימית
love is love
כמו שההורים שלי תמיד אמרו לי.
זה לא משנה מה אנחנו חושבים, כי בסופו של יום זאת את שנכנסת עם מי שבחרת למיטה.

אותי זה לא אמור לעניין מה המשיכה המינית של אף אחד, זה אפילו לא צריך להיות פקטור, זה לא נוגע לי וזה לא שייך לי.
ההתעסקות סביב זה מיותרת.
אגב הצורך הזה בחבר גיי, גם את זה אני פחות מבינה, לי יש צורך בחברים נקודה, הנטייה המינית שלהם פחות מעניינת או רלוונטית.
^^^^ סתם, זה אותו אנונימי....
עבדתי עליכם
אנונימי
^^^^^
איזה נוכל, ארור תהיה אנונימי
אנונימי
^כן, יש לי פיצול אישיות אבל זה עדיין אני .
אנונימי
לא מתה עלייהן זה דיי מרתיע אבל כל זוג מתנשק מול הפנים מרתיע
אין לי בעיה עם לסביות כל עוד לא דוחפים לי את זה לפרצוף
אני תומכת לדעתי מה זה משנה אם הם אוהבים בנים או בנות הם בני אדם בדיוק כמו כל אחד!
ולכל אלה שאומרים: "אני לא רוצה להידבק בזה" אז אתם צריכים להבין זו לא מחלה אתם או כן או לא חלק מהקהילה הגאה כל בן אדם שונה ואי אפשר "להידבק" מזה

עריכה: והן גם ממש חמודות
שזה יפה שהן הולכות עם האמת שלהן.
אני בעצמי ביסקסואלית
אנונימית
אין לי בעיה איתן בכלל
אנונימית
תומכת, הן חמודות
אני לסבית וכיאלו עכשיו בלי קשר ללסביות
הלהטב זה פשוט אנשים ככ טובים ומקבלים וכיאלו לא מגיע לנו כמות השנאה הזאת בגלל הנטייה המינית שלנו...
יש לי במשפחה לסביות במשפחה אז ...
ואני תומכת אז ...
קיצר הן אחלה ואין לי שום וכלום משהו נגדם וגם לא יהיה לי אף פעם :)
מכבדת אותן, לא כזה אכפת לי זה חיים שלהם.. כל עוד זה לא פוגע בי לא מעניין אותי
הקטגוריה האהובה עליי
אנונימי
אני לא תומכת בקהילה אבל מכבדת
(אל תצאו עליי זאת הדעה שלי)
אני ביסקסואלית לול
ברור שאני מקבלת
אין לי בעיה איתן ואני גם מחזקת ויהיה לטובטן
מכבדת את כולם, שכל אחת תאהב מי שבאלה
שום דבר ספציפי חוץ מזה שאם יש להן שיער קצר שיצאו איתי-
אממ בכללי אני תומכת בקהילה הגאה אבל אנלא באמת יכולה להגיד מה אני חושבת כי כל אחת מתנהגת שונה...לא שופטת לפי אם היא לסבית או לא אלא לפי הבנאדם עצמו...
שיהיו עם מי שבא להן , הן בנות אדם כמונו , הן לא שונות ולא מוזרות
אני אישית לא רואה את עצמי בונה חיים עם בת , אבל מן הסתם כי זו לא המשיכה שלי , ואם הן כן , שיהיה להן בכיף :)
תומכת. אני חלק מהקהילה.
אנונימית:
אם אף פעם לא נמשכת לבנים וכן לבנות, את לסבית. אם את מכחישה שאת אוהבת בנות כי את רוצה אבל את אוהבת למשל בנים, את לא תהיי לסבית, אולי בי.
לא תומכת בקהילה הגאה אבל מכבדת.
הן בידיוק כמונו, זה לא באמת משנה עם מי בן אדם במיטה וזה לא אמור להשפיע על היחס אליהן
דיברת אליי קאטסוקי?
אנונימית
אין לי ממש דעה אבל אני תמיד שמחה לראות זוג שלא מתבייש במי שהוא
את האמת ?
כלום
אנונימית
מה זה אני לא בעד הקהילה הגאה אבל מכבדת? איך אפשר לא להיות בעד?
מה את רואה זוג לסביות אז רק תצעקי להיות מגעילות בלי לזרוק אבן? לא בחרנו בזה
ומה יש לחשוב כולה אנשים, אני לא נכנסת לכם למיטה
איזה דעות חשוכות יש לכן
על מה אני מאמינה שהרוב זה בגלל שיש לסביות שהן מתנהגות כמו גבריות וזה לא בא לכם טוב בעין
אולי תשאלי מה אתם חושבים על בנות שהן בי ?
חלק יגידו תומכת וזה למה חלק מהן עדיין נמשך לבנים והן נמצאות על גדר " הנורמליות "
תשני את השאלה על לסביות / בי ותראי איך הדעות מתשנות
אני בקהילה בתור בי
ואני לא יכולה להבין מאיפה הקטע הזה
נגיד במילה הכי עדינה שיש השנאה
אנשים שאומרים שזה מגעיל אותם זאת זכותם,אין למה לעשות מינוס זה לא ישנה את דעתם
ולשאלה
תומכת לגמרי
אוהבת ומחבקת כל אחד מהמשפחה הגדולה שלנו של הלהטב

דרך אגב האם הפרופיל שלך מהסדרה האזבין הוטל.?
לא אכפת,לא רואה סיבה למה לא לקבל אותן.
796
רק שלא תתאהב בי
אנונימי
מושלם.
מגעיל
אנונימי
חמודות
דוחה ומזוויעה
אנונימי
פשוט לא איכפת לי זה לא עניין שלי למי אנשים נמשכים שכל אחד יעשה מה שטוב לו כל עוד אף אחד לא נפגע
אחותי לסבית
ולדעתי הן אנושיות בדיוק כמו כולנו רק משיכה שונה
זה כמו שיש אנשים שנמשכים לשיער חום ויש אנשים שנמשכים לעיניים כחולות
הן נמשכות לבנות
ולדעתי זה דבר שאמור להיות לגיטימי ב2020
אני מבינה שיש אנשים שלא תומכים בגלל הדת אבל לפחות תכבדו כמו שהייתם רוצים שיכבדו אתכם
אנונימית
איכ איכ איכ
לסביות, הומואים, טרנסים וכל השיט הזה זה חרטא אחת דפוקה ומגעילה. סטייה שלא קיימת והומצאה בימינו. אם מישו מחפש הוכחה לזה שזה פשוט חרטא שלא קיימת שיסתכל ויחשוב שנייה איך באים ילדים לעולם ויבין שזאת הדרך האמיתית היחידה. כל סטייה אחרת היא פשוט המצאה מגעילה שלא קיימת במציאות באמת.
ולסביות זה פשוט דבר דוחה. זה לא טבעי ולא נורמלי שבנות יתנשקו, ישכבו או כל דבר אחר. זה פשוט סטייה דוחה.
אנונימית
שהן בסדר
בנות אדם
אני לכל כך מתה על כל הדברים האלה אבל אני מכבדת כל אחד ושיעשו מה שטוב להן
:'|
^^^^"איך באים לעולם ילדים ויבין שזאת הדרך היחידה"
אז את חושבת שמין בין אישה לגבר זאת הדרך היחידה להיכנס להריון? וואו יפה שאפו
אנונימית
כלום? שיאהבו מי שבא להן. בכיף.
לא מאשימה אותן בנים זה חרא
אנונימית
אני בי ואני מקבלת את כולם כמו שהם
"כל הדעות מקובלות כל עוד לא מתחילים לרדת אחד על השני וזה."

את מתכוונת כל הדעות בעד לסביות, כי לא ראיתי עדיין תמיכה בדעות הפוכות שמשתמשות במילים עדינות כמו נרתע, לא תומך וכו'
זה בדיוק מהסוג שאלות שאני נרתעת מהם , ובין אלה שאני הכי מתעבת.
אני שונאת את השאלות האלה שאני צריכה לפחד מפוליטקלי קורט, מהשאלות שרק הלקקנים מקבלים פלוסים.
אז מצטערת להגיד לך, את לא מקבלת את כל הדעות או דעות פחות טובות, את מקבלת רק את הדעות שאת רוצה לשמוע. את בדיוק מסוג השאלות שאני לא סובלת.
אנונימית
באמת זה תלוי בהתנהגות
לי אין שום בעיה עם הקהילה הגאה
אבל לפעמים יש כאלה שכל כך מקצינים בהתנהגות שלהם( למרות שהם לא באמת מתנהגים ככה בדרך כלל )רק כדי ל"הוכיח" לעולם שהם יעשו מה שבאה להם וזה מזעזע בעיניי
אבל אין לי שום בעיה עם הקהילה הגאה ואני מכבדת אותם
מזה ms
^^^אנונימית
במה יש לתמוך? אוהבים לשמוע כאלה שכן תומכים מן הסתם בגלל זה הפלוסים, חוץ מזה כל האלה שהם נגד אמרו את זה בצורה דוחה, אלה שאמרו שהם נרתעים זה סבבה לגמרי כל עוד מכבדים אין שום בעיה ואת לא צריכה לפחד מאף אחד זכותך להביע את דעתך כל עוד היא מכבדת
אנונימית
אני מכירה 7 לסביות.
אני אגיד לך מה אני חושבת עליהן..
חלקן חברות ילדות שלי וגדלתי איתם מאז שאני קטנה, היית כמו אחות שלהן ואפילו ישנתי והתקלחתי איתן. גיבשתי כמה מסקנות: הן צבועות יותר מבנות רגילות, (ואל תגידו שלא עד שתכירו לסבית, הן יותר ליקוקי והחיוך שלהן יותר צבוע כי הן מחייכות גם בטיימינג הלא נכון)יש להן פה חד ולשון מילולית חזקה, כל הלסביות שאני מכירה במציאות ובטלוויזיה אני רואה מאפיין משותף - הצד המילולי שלהן מדהים (וזה החלק שאני מקנאה בו) המאפיין השלישי הוא שהן קצת מוחצנות יותר, לסבית שאני מכירה צבעה את השיער לסגול, ואחת עשתה שיער קצר של בן וגלאח. השלישית עם עגילים בכל מקום בפנים...וקעקועים.
ואני מכירה לסבית אחת שמינית, שלא בהכרח קשורה אלי, אבל היא כולה פוזה בקטע מוחצן. אני חושבת שיש משהו מאחורי הסטיגמה שאתן גבריות אבל לא באותו אופן של גברים, אלא פשוט ששמתי לב שהמילוליות שלכן וכושר ביטוי חזק יותר בקטע מוקצן וארסי. אתן פחות חסרות בושה, לטוב ולרע. (אני לא מדברת על קללות אלא עזות פנים וחוצפה)
אני חושבת שיש בכן משהו שונה, אני לא יודעות איך להסביר את זה. אפשר לקרוא לזה מוזר בקטע שונה..אבל כל פעם אני מוצאת את המאפיינים האלה בכל לסבית, גם בטלוויזיה וכאלה שאני לא מכירה אישית.
אז בחזרה לניסיון שלי, אין לי בעיה עם לסביות והקהילה הגאה, אבל אני לא מחבבת אותן כל כך ודי נרתעת מהוויב המוזר שהן משדרות בהתנהגות, הדיבור, המראה ושפת הגוף שלהן גם אם לבושות כמו ילדה ממאה שערים (ואני מכירה אחת חברת ילדות שלי), שממש שמים לב לזה וגיליתי שכל החברות שלי לסביות עוד לפני שהן יצאו מהארון. אז זה אומר משהו.
אנונימית
בנות בדיוק כמוני אני לא רואה בזה שום דבר שונה חוץ מהנטייה המינית שלהן (:
תומכת לגמרי בכל הקהילה. מאמינה בשוויון מכל סוג כלשהו ושכל אחד יעשה מה שבא לו כל עוד הוא לא פוגע בסביבה
אין לי שום בעיה עם לסביות
יש לי חברות לסביות
הייתי יוצאת עם לסבית אם אני אוהבת אותה (עוד שנתיים שלוש)
לסביות מבחינתי הן כמו כל בנאדם סטרייט הן לא משהו אחר והיחס שלי יהיה אליהן אותו דבר כאילו מה אכפת לי את מי הן אוהבות ואת מי לא זה ממש לא ענייני
וואלה אני מתה על לסביות בסוף הן הכי מבינות עניין והכי כיף לדבר איתן (כמובן שלא כולן אבל אלה שאני פגשתי כן)
סבבה....
מה יש להגיד עליהן?
בתור גבר אני אוהב לסביות ואין לי איתן בכלל בעייה בזה
זה מגעיל אותי סורי
אנונימית
יש לי מלא חברות לסביות
אין לי בעיה, אני אפילו עוד לא יודעת למה אני נמשכת ((((:
ממש חמודות אני חולה על זוגות להטבים ובמיוחד בנות
אבל אני סטרייטית בכלל
ממש תומכת בקהילה הגאה, יש מצב שאני בי, אני קטנה מידי כדי לדעת באמת כי כדי לדעת צריך להתנסות. בלי שום קשר זוגות הומואים זה חמוד רצח
אנונימית
אני בן משעמם לי טילים אז אני יענה בכול זאת אפילו שביקשת רק מבנות anyway.
קיצר לדעתי זה חמוד רצח וכול אחד יעשה מה שבא לו אני מניח ?
חייב לציןן שאני מרגיש את זה רק לבנות את זה שזה חמוד והכול הומויים קצת מוזרים לי כי הם נשיים כאלה
אנונימי
זה כל כך יפה אני גאה
הכי תומכת שיש, אין סיבה שלא!
בעד ככ אני ככ ציפיתי ללכת למצעד הגאווה אבל אממ כן... מכבדת בעד הכל אני ככ תומכת אבל אני סרייטית
אני בן ואני יגיד את דעתי.
יש לי המון ידידות לסביות ושאני מתכוון המון אני מתכוון המון. פלוס 10 לפי מה שאני זוכר חחח
בקיצור אני אישית חושב שזה סבבה אבל זה יכאב לי מאוד לראות אותן מתנשקות עם בת מאשר עם גבר זה הכול בתוכלס כע אני יודע שאני בן וביקשת בנות אבל בגלל שאני מגניב ונחמד אני ישלח את זה בכול זאת יום טוב לכולם נאחוי
אנונימי
אני רק רוצה שכל בן/בת אדם יזכו באהבה אמיתית וכבוד מבני/בנות זוגת/ם. העיקר אהבה.. לאף אחד לא צריך לשרוף בעיניים שבחרנו לאהוב את מי שבחרנו
אני נרתעת מלסביות.
לא יודעת למה, אבל זה די מגעיל אותי.
שאלת מה הדעה שלי, עניתי. או שזה לא לגיטימי להביע דעה בשנת 2020 שמקבלת את הדעות של כולם?
*אני קוראת מחשבות אתם תתנו לי מינוסים. פשוט עצוב שזאת 2020 ואנשים יתנו לי מינוסים על דעה שונה משלהם.
אנונימית
תביעי את דעתך אבל לא כולם חייבים להסכים איתך כמו שאת לא מסכימה עם דעות של אחרים.. הקטע של המינוסים והפלוסים זה לצורך הזדהות עם התשובה שלך לא כדי להיות נגדך. אלה שלא הזדהו יעשו מינוס אלה שהזדהו יעשו פלוס.
תומכת לגמרי. אין לי בעיה לראות בנות מתנשקות ואני חושבת שכל אחד צריך להיות עם מי שהוא רוצה. בנוסף אם חברה שלי תגיד לי שהיא לסבית אני לא חושבת שזאת סיבה להתרחק ממנה
אממ את האמת שכאילו אני לא חושבת שום דבר על זה אני לא בעד ולא נגד אבל אני כן מכבדת ואם אני ייראה לסביות ברחוב או לא יודעת מה אז אני לא אגעל או משהו כאילו אני סבבה עם זה
תומכת לגמרי בכל הקהילה הגאה, תעשו מה שטוב לכם:)
מכבדת כל אחד וכמובן שמקבלת שכל אחד יעשה מה שהוא אוהב
בעד.אם חברה שלי לדוגמא תצא מהארון אני תומכת בה במליון אחוז למרות שאני לא חלק מהקהילה.הרי זה לא בשליטתה למי היא נמשכת
*אלה שלא הזדהו יעשו מינוס אלה שהזדהו יעשו פלוס.*

בולשיט.
זה לחץ חברתי,
אם אני אענה דעה לא מקובלת יעשו לי מינוס ובכך הופכים את הדעה שלי ללא לגיטימית . משמע: אין לי זכות להביע דעה שונה. משמע, אין חופש ביטוי.

זאת 2020? כן.

אפילו לומר לאנשים את האמת שהם תומכים רק בדעות מקובלות נהיה דעה לא מקובלת, כמה שזה הזוי.

יאלה מינוסים
אנונימית
שהן מבולבלות (:
אנונימית
אני תומכת בקהילה, אני חושבת שכל אחד שיעשה מה שטוב לו. אם תהיה מישהי קרובה אליי שתגיד לי שהיא לסבית אז סבבה אני לא אתרחק או משהו אין לי מה
כלום ושום דבר, אין הבדל בעייני זה בסך הכל משיכה מינית אני לא רואה סיבה שתהיה לי דעה שונה עליהן בגלל זה
מה את חושבת על אנשים עם נקודת חן על הלחי?
זה בדיוק אותו דבר, אין דבר כזה דעה על לסביות, יש דעה על בן אדם ועל האופי שלו
הן עושות לי את זה כי אני בעצמי בי אז אני גם עושה את זה לעצמי לול
בעד הקהילה ותומכת ב100%, אז כמובן שגם לסביות כלולות בזה
לכל הבורים
קודם כל כשאתם מדברים פה על לסביות גבריות זה לא כל הלסביות, זה רק כמה אחוזים בודדים,
אתן יכולות להסתובב ברחוב,יעברו מולכן לפחות 10 נשים לסביות ואתן בכלל לא תדעו כי רוב הלסביות והביסיות הן לא "בוצ'ות" אלא פשוט מתלבשות די "רגיל" כזה ונשי...
בנוסף אם חברה מספרת לכן שהיא לסבית או בי זה לא אומר שהיא דלוקה עליכן,היא בסך הכל יוצאת מהארון...גם לנו יש טייפ:)
בלי קשר אני בעצמי ביסקסואליות אז לגבי השאלה אני נחשבת בערך אחת כזאת (חצי קלאץ' למרות שיש לי העדפה לנשים לעומת גברים), אז אני לא צריכה לענות על זה אפילו.
לול קראתי הכל ומלא אנשים כתבו זה "זה הדעה שלך אני מכבדת אז בואו אני אגיד לכן שזה *לא דעה* כי אם זה היה דעה הייתי בוחרת להיות סטרייט כי אני כבר לא יכולה להתמודד עם הומופוביה ולא בחרתי לאהוב בנות זה פשוט יצא ככה, אז לא לא בחרתי לאהוב בנות בדיוק שאתם לא בחרתן לאהוב בנים זה פשוט המשיכה המינית שלנו
אני בעד זה זכותכן לאהוב את מי שאתן רוצות ואתם מדהימות
מדבר על כל אחד מהקהילה הגאה או לא
זכר נקבה או כל מגדר אחר:)
אין לי כל כך מה לחשוב אחותי לסבית בת דודה שלי לסבית והן מהממות והן כמו כל בן אדם אחר אז כלום ואתן מדהימות שאף אחד לא יוריד אתכן(:
הקהילה זה הדבר הכי טוב שקרה לי זה הדבר הכי מדהים שנחשפתי אליו וזה הפך לי את החיים לגמרי ואת הנקודת מבט שלי על אהבה ההרגשה של השייכות ושיש עוד בנות שהם כמוני זה פשוט כיף .
הדעה שלי על לסביות בתור אחת מהם זה שהם לגמרי כמו כל בן אדם אחר זה לא שמשתנים או משהו זה בסך הכל נטיות מיניות שלא צריך לשפוט בגללם זה גם לא הכרחי להתייחס ככה ולהפיץ שנאת חינם על אנשים שאפילו לא הכרת רק בגלל התווית שהיא .לסבית. תכירו את הבן אדם ואז תחליטו מה כן ומה לא.
תפיצו אהבת חינם אנשים!
כולנו בני אדם.❤
אהבה היא אהבה ולכולם מגיע לחוות אותה לא משנה באיזה צורה היא מגיעה.
חברה (כבר לא)
אז למה היא שאלה מה דעתנו אם זה לא דעות? היא לסבית אם זה לא דעה היא לא צריכה את הדעה שלנו והיא פשוט סותרת את זה
אנונימית
כפערה עליהן למרות שאני בי אז מניחה שהדעה שלי פחות נחשבת כי אני חצי לסבה
אנונימית
זה מושלם
אין דבר כזה מה אני חושבת על לסביות
זה כמו מה אני חושבת על בני אדם
שטוב שהם סביבינו ושאנחנו לא לבד על הפלנטה ;)
כי וואלה סורי אבל הצבע עור שלך, צורת העיניים שלך או המשיכה המינית שלך לא משנים שאתה בן אדם בפני עצמו ובנוסף זה היה משעמם אם כולם היו סטרייטים לבנים עם דעה אחת משלהם. ;)
אומרת את זה בתור מלוכסנתת עינייםם חח
אנונימית
אין שום בעיה עם לסביות . :))
מה זה מה אתן חושבות עליהן?
בנות אדם בדיוק כמו כולנו
מכירה לסביות מ ד ה י מ ו ת
וכמובן מקבלת ב100% (:

ואין לך ממה להפגע מאנשים חשוכים שלא מבינים כלום מהחיים שלהם, את מדהימה (:
אני בי אז אני בעד שכל אחד יהיה עצמו... ואם קיבלת תגובות אל נעימות כאן בגלל שאת לסבית אז הם סתם מגעילים ואל תתני לאף אחד להוריד אותך!!!
יש לי במשפחה לסבית נשואה..
חולה עליה ועל הבת זוג שלה!
זה לא משנה מה היא אוהבת.. זה משנה מי היא
וואי אני באמת כלכך אוהבת את הקהילה הגאה לא בקטע של להתחנף
אנונימית
אני מכבדת אותן ולא מתערבת, חיים שלהן חוקים שלהן
לכל החמודים שאמרו שזה מגעיל ודוחה וזה חרטא אני מאחלת לכם שהבת שלכם תצא כזאת❤❤ כדי שתבינו מה חשוב באמת ותצאו מהבועה החשוכה שלכם spread love not hate
וואלה אם להיות כנה זה כן מרתיע אותי אישית לראות כי בתת מודע אין לי הבנה לאיך נמשכים למין שלך אז זה יוצר לי מן תחושה מוזרה כזאת(זה תקף רק ללסביות) אבל אני מכבדת אותם לגמרי, וגם בסופו של דבר זה חיים שלך זה לא עיניין של מישהו אחר אני תומכת באנשים כאלה שהולכים עם מה שהם מאמינים ואוהבים, ובסופו של יום אין מה לשפוט אותם כי זה פשוט הם
מכבד אני מניח
and what about it
את דוחה
שלא תצא לי בת לסבית אמן אמן אמן
וחוצמזה, שאם ה*בת* שלי תהיה לסבית, ברור שעני יאהב אותה כי היא הבת שלי, אבל זה לא יגרום לי להסכים עם הדעות שלה טעם הלסביות.
ובבקשה, גם אם מישו אומר דעה שאת לא אוהבת ולא מסכימה איתה, אל תקללי אותו, זה לא בוגר בכלל..
אנונימית
איך זה שכל אחת מכירה לסביות? אמאלה אתם שומעים את עצמכם? כמה לסביות יש זה נהיה טרנד כבר
זה למה אני לא תומכת בקהילה
אנונימית
איך זה שכל אחד מכיר הטרו? אמאלה כמה הטרו יש זה נהיה טרנד
נו באמת, איך נטייה מינית יכולה להיות טרנד?
אני מכבדת אבל לא תומכת בקהילה
מצטערת אני לא תומכת אבל תעשי מה שבא לך כמובן.
לא אכריח לשנות את המשיכה המינית שלכםן
.תעשו מה שבא לכם פשוט לא תומכת בזה ולא ממש מאמינה בזה.זו דעתי ואני מבינה שיש הרבה אנשים שלא יקבלו אותה ( :
כל אחד במה שהוא,מאמין בסופו של דבר כולנו בני אדם.
אנונימית
איך זה שנולדת? כי יש הטרו בעולם לפני להטב אל תנסי אפילו זה כושל בצורה מביכה
אנונימית
אל מי דיברת^?
אנונימית
בתור בי - מצוין
אוקיי, יש הטרו וגם להטב
מה הבעיה שלך בזה שיש להטב?
מה מפריע לך שיש מישהי שיש לה חיים משלה והיא חלק מהלהטב? איך זה משפיע עלייך בדיוק, באיזו צורה?
זה לא.
את יודעת מה כן משפיע? הדעה שלך
השנאה שלך משפיעה עליה וגורמת לה לא לרצות להיות מי שהיא ולהתחבא
זה פשוט עצוב.
מכבדת ומקבלת אבל מאז שחברה טובה שהייתה לי ניהיה כזאת היא התחילה להיות ממש מוזרה כלפיי ובגלל זה זה קצת מרגיש לי לא בנוח להיות חברה שלהם
כל המסכנים שסובלים מהדעות שלנו ואומרים שחא מקבלים אותם וזה לא בסדר ובלה בלה בלה, חשבתם פעם שגם לנו לא נעים שמכריחים אותנו להאמין במשו שאנחנו לא מאמינים בו (לא בקטע של אמונה באלוהים, בקטע של להט''ב), ושלא נעים שסותמים לנו תפה?? כאילו לא הבנתי, אתם באים, אומרים שעכשיו 2020 אז מותר לעשות הכל ולכתוב הכל ושצריך לקבל את הדעות של כולם כי התקדמנו ועכשיו 2020, אבל אתם מוכנים לקבל את כל הדעות- חוץ מהדעות שחושבות הפוך ממכם. אז דיי, תפסיקו לקחת ללב. שאלתם מה דעתנו- ענינו. לא טוב לכם?? מצטערת אבל אני רק עניתי על מה ששאלתם. אתם לא חייבים להסכים עם הדעה שלי, אני ממש לא צריכה אתזה וממש לא מצפה לזה. אני רק מצפה שתתנו לי להגיד מה שבאלי ושלא תסתמו לי את הפה. תודה וביי:/
אנונימית
את האמת זה קצת מגעיל אותי
ולמה המינוסים ?
מה הקשר להאמין? זה קיים וזו עובדה, אין במה להאמין כאן א-
סבבה, אל תתמכי
אבל אל תפזרי את השנאה שלך בכל מקום.
להיות אמיתית הן לפעמים קצת מפחידות אותי בסטאריו טייפ וגםב התנהגות
לא להעליב..
אנונימית
לאנונימית שאמרה שאני דוחה
מה-
אל תקללי אותו? את באמת התייחסת הרגע ללסבית כקללה? אין בזה שום דבר רע, וזה שאת אומרת לי לא לקלל זה נורא כי מה קללה בזה בדיוק, סהכ בת שאוהבת בנות במקום בנים וואו
וכן אולי אם תצא לך בת לסבית את תביני שזה בסדר ותלמדי לקבל את זה
מה אני חושבת על לסביות אממ.. טוב יש לי חברה לסבית חמודה רצח בכיתה לא מתרחקת מימנה או משהו כזה אין לי בעיה איתם זכותם לחיות איך שהן רוצות
אין לי דעה מיוחדת עליהן. אישית, אני לא מבינה אף אחד שנמשך לנשים, לא סטרייטים ולא לסביות. אבל זה שאני לא מבינה טעם של מישהו לא אומר שיש לי דענ מיוחדת עליו. אני גם לא מבינה אנשים שאוכלים בצל. :)
כמו כן, לדעתי, לכתוב דברים בסגנון "לסביות זה חמוד" זה כמו לכתוב "לסביות זה מגעיל". סטריאוטיפים ותו לא. אני מכירה לסביות נהדרות ולסביות שהן ח*רות, הנטיה המינית ממש לא רלוונטית. זה שמישהי לסבית לא הופך אןתה לא לחמודה ולא למגעילה.
אגב, עליי חשבו כמה פעמים שאני לסבית, בגלל סגנון הלבוש שלי. היה משעשע.