התחברות
הרשמה
שכחתי לקחת תרופות בבוקר...
אני אמורה לקחת בשבע בבוקר למיקטל וסרוקוול ושכחתי מזה, זה כל כך נורא אם אני אוותר ואקח את המינון הרגיל בערב? זה ישפיע או ישנה משהו?
11 בדצמבר 2021, 15:00
תרופות
פסיכיאטר
כדורים
דיכאון
חרדות
תשובה אחת
לא נורא
N
Nacht
באותו הנושא:
שכחתי לקחת רב קו ואני צריך לקחת אוטובוס דחוף!!
שכחתי לקחת את התרופה שלי
טיפול תרופתי.שכחתי איזה תרופה אני צריך לקחת בלילה,להסתכן על אריפליי 10, או להסתכן על לדגל ללילה? (יום שני לנטילת תרופות)
שכחתי לקחת את הכדורים בבוקר(פסיכיאטרים) אפשר עכשיו?
הרופא רשם לי תרופה עם כדור ביום ובטעות שכחתי שלקחתי בבוקר ולקחתי עכשיו שוב זה מסוכן?
אוקיי דחוף, שכחתי לקחת היום ציפרלקס, אני בדרך כלל לוקחת בבוקר, לקחת עכשיו או פשוט מחר?
אני לוקחת פריזמה בבוקר והיום שכחתי, לקחת עכשיו או לדלג על היום ולא לקחת?
שכחתי אתמול לקחת גלולה, לקחת היום שתיים?
אם שכחתי לקחת את התרופה שלי נגד שיכחה,איך אני אדע אם לקחתי את התרופה או ששכחתי לקחת את התרופה או ששכחתי ששכחתי לקחת?
אני לוקחת אנטיביוטיקה ואני צריכה בוקר ולילה ואתמול שכחתי לקחת בלילה מה לעשות ?
היי מתפוצץ לי הראש.. לקחת כדור או ללכת לישון ויעבור בבוקר ? שונאת לקחת תרופות