8 תשובות
אל תשלימי. זה או שלוקחים מאוחר יותר באותו יום (במידה ולוקחים בבוקר) או מוותרים
דילגת אז דילגת.. קחי היום בערב, לא נורא הכל טוב
קרה לי בדיוק אותו הדבר בדיוק עם אותה התרופה היום ופשוט לקחתי בבוקר..
בייסקלי כמו לקחת דאבל מהמינון שאת צריכה, עדיף שלא (גם אם כביכול זה מתקזז עם היום לפני)
אל תקחי אני לפעמים מפספסת גם מנה
פשוט מחכים למנה הבאה
אם את לוקחת היום תשתדלי לפחות לקחת את המנה של היום אחריי לפחות 12 שעות
עדיף שלא תקחי עכשיו, לא סתם צריך לחכות בין לבין
כן יש סיבה שצריך לחכות בין המנות.
באותו הנושא: