23 תשובות
אופי
שואל השאלה:
בסדר אבל בכל זאת נגיד ויש לו אופי טוב איזה חיצוניות אתן אוהבות
בסדר אבל בכל זאת נגיד ויש לו אופי טוב איזה חיצוניות אתן אוהבות
אנונימי
גבוה, שיראה טוב בעיניי ואופי
אישית לא ממש אכפת לי מכל זה, מעדיפה שהוא יהיה בן אדם טוב
שואל השאלה:
נו אין מצב שלא בא לכם משהו אחד בבן אדם שיהיה גבוה או חתיך או רזה או חכם או שמן או כל דבר
נו אין מצב שלא בא לכם משהו אחד בבן אדם שיהיה גבוה או חתיך או רזה או חכם או שמן או כל דבר
אנונימי
גבוה!!!!!
שואל השאלה:
זה שהוא קצת שמנמן מעלה או מוריד
זה שהוא קצת שמנמן מעלה או מוריד
אנונימי
שואל השאלה:
ונגיד מה אתן מעדיפות שיהיה שעיר או מגולח
ונגיד מה אתן מעדיפות שיהיה שעיר או מגולח
אנונימי
לגבי שיער, פנים או ראש זה בחירה שלו ולא משהו שאני רוצה לשנות אצלו אם הוא שלם עם זה, ואישית אני פעילה ואוהבת ספורט אז שגם יזרום מידי פעם:)
שואל השאלה:
הכוונה שעיר בגוף ואת יודעת עוד איפה חח
הכוונה שעיר בגוף ואת יודעת עוד איפה חח
אנונימי
אני לא יוצאת עם בן אדם בשביל האיבר מין שלו ושיער גוף זה משהו טבעי
שואל השאלה:
כי הכרתי מישהי ואני כל היום חושב אם היא אוהבת אותי או אם בא לה שאני ישנה משהו והיא מתביישת או איך היא מעדיפה שאני יהיה או דברים כאלה
כי הכרתי מישהי ואני כל היום חושב אם היא אוהבת אותי או אם בא לה שאני ישנה משהו והיא מתביישת או איך היא מעדיפה שאני יהיה או דברים כאלה
אנונימי
אם הכרת מישהי והיא רוצה שתשתנה בדיחה היא לא שווה את זה, בסוף תכיר מישהי שאוהבת אותך כמו שאתה, בלי להתבייש
שואל השאלה:
זהו שאני לא יודע אם כן או לא כאילו לפעמים היא רומזת דברים ןאני לא מצליח להבין אם היא מתכוונת אלי או לא
זהו שאני לא יודע אם כן או לא כאילו לפעמים היא רומזת דברים ןאני לא מצליח להבין אם היא מתכוונת אלי או לא
אנונימי
האמת שאני נמשכת להכל
אני בבעיה טיפה דומה תאמת, הייתי אומרת לך תהיה ישיר ותשאל אותה, אבל לי אישית אין את הביצים לעשות את זה. אני חושבת שאם תפנה אליה זה כן יהיה יותר קל אבל במידה ולא זה כן יכול לפגוע בחברות. אתה יכול לבקש מאחת החברות שלה שתדבר עליך והיא תגיד לה מה היא מרגישה
אל תאכל סרטים אם היא איתך כנראה שהיא אוהבת את איך שאתה נראה
שואל השאלה:
טוב תודה נקווה שאני סתם אוכל סרטים
טוב תודה נקווה שאני סתם אוכל סרטים
אנונימי
לא משנה לי אם הוא משל או רזה כל עוד הוא מתאמן כי זה מראה שהוא לא מזניח את עצמו
מבחינת שיער , שעיר אבל לא מוגזם
גובה בין 175 ל180 זה פצצה מעבר זה מאיים עליי כי אני נמוכה
העדפה לשיער חום ועייניים חומות
ושיאהב לחייך
בלי קשר כמובן אופי
מבחינת שיער , שעיר אבל לא מוגזם
גובה בין 175 ל180 זה פצצה מעבר זה מאיים עליי כי אני נמוכה
העדפה לשיער חום ועייניים חומות
ושיאהב לחייך
בלי קשר כמובן אופי
הייתי מעדיפה ממוצע במשקל לא שעיר וגובה נמוך כי אני נמוכה אבל לא יותר נמוך ממני ואמ בעיקרון פשוט שימצא חן בעני אין לי דרישות ספציפיות
אנונימית
בינינו ? אני אוהבת גמדים סוריי
זה מאוד אינדיבידואלי נגיד אני נמשכת לשמנמנים
און רפאלי אח של בר
באותו הנושא: