27 תשובות
כי אתה לא אישה
פרטיות וכדי שירגישו בנוח
שואל השאלה:
^^אז מה למה לא מגיע לי שירותים נקיים?
אנונימי
תסתדר
שואל השאלה:
לא יפה^
אנונימי
מה לעשות זה החיים
השירותים מגיעים נקיים זה שיש אנשים שמלכלכים זה משהו אחר
מה לעשות נולדת גבר אחי..
תשתיו בחוץ או רק בבית מה אני אגיד לך
כי לרוב הגברים לא הכפת מנקיון בשרותים
אתה כן יכול.
חוקית, לא יכולים לעשות לך כלום.
אני שנים נכנס.
אנונימי
חוקית לא יכולים אבל זה לא נעים וקצת דוחה
שואל השאלה:
^^זה מה שאני הולך לעשות נראה לי אם אני יראה שירותים מלוכלך
אנונימי
הוא לא יכול. יש שירותים לגברים ויש לנשים. לא סתם יש את ההפרדה
שואל השאלה:
מה הבעיה שגבר ואשה הולכים ביחד לאותו מקום לא הבנתי? למה לעבוד יחד כן ולשירותים לא?
אנונימי
כי יש הבדלים בין שני המינים וזה כ ו שצגיד למה יש חדר הלבשה לנשים ולגברים בדיוק מהסיבה הזאת
שואל השאלה:
למה באמת ? למה בבריכה ובים אפשר להיות יחד וכאן לא?
אנונימי
כי אלו מצבים שונים אחי
תקרא על זה קצת. פעם לא הייתה הפרדה והיו מלא מקרים של או*ס בשירותים ציבוריים, שירותים זה מקום אינטימי זה מטומטם להשוות את זה לעבודה.
וחוץ מזה אם לא הייתה הפרדה אז השירותים היו נראים בידיוק כמו שירותי הגברים.
שואל השאלה:
זה לא ענייני לדאוג פה לבנות
אני דואג לעצמי ואין סיבה שלא מגיע לי שירותים נקי וכמובן אני אשמור על נקיון באותה מידה
בעבודה בריכה ובים אין הטרדות ונגיעות מה ההבדל?
אנונימי
ההבדל שבשירותים זה חשיפת הגוף וזה חא מצאים לחשוך עם גבר חזה של אישה ככה סתם
שואל השאלה:
^להפך בשירותים כל אחד נכנס לתא שירותים נפרד ובים בחורות מסתובבות בביקיני מול גברים אז מה הבעיה?
אנונימי
עזוב תעשה מה שאתה רוצה
אתה רוצה להיכנס לנשים ץיכנס ץפאדל
רק אני אעדכן אותך לאו דווקא אצל הנשים יותר טוב זה יכול להיות באותה מידה ואף יותר
אני מעדיף ללכת לשירותי נשים, בלי קשר
ושתדע, שההפרדה המגדרית הזאת - היא בגדר המלצה בלבד(עיין בחוק).
אנונימי
למי אכפת
לך לשירותי נשים
חירבון בנעימים 3>
Mio
תלמדו לכוון
שואל השאלה:
^אני שומר על נקיון מה זה אשמתי?
אנונימי
תאמין לי לא כדאי לך, הם הרבה יותר מסריחים.