8 תשובות
דברי עם המפקדים שלך, תביאי מסמכים רפואיים (אם יש) ותבקשי שיתחשבו.
אם יש לך סיבה רפואית אז כן ברור. אצלנו היה ילד שקבוע איחר כי היה בשירותים ובשלב מסוים פשוט הביאו לו אישור לאחר.
את חייבת להביא אישור רפואי , אם תגידי להם לא יתנו לך
שואל השאלה:
בלי אישורים, לא נותנים זמנים לכולם ללכת לשירותים בתדירות שאוכל ללכת?
בלי אישורים, לא נותנים זמנים לכולם ללכת לשירותים בתדירות שאוכל ללכת?
אנונימית
כעיקרון אפשר תמיד ללכת לשירותים בהפסקות, וגם תמיד אפשר לבקש מאחד המפקדים ללכת לשירותים והם כמעט תמיד נותנים. אני אפילו לא הייתי צריכה לבקש פעם אחת כי ההפסקות הספיקו לי, והיו יחסית הרבה הפסקות. טירונות 02 זה בדיחה זה בעיקר לחכות מארוחה לארוחה וכמה שיעורים בין לבין. מצאתי שהמשמעת לא נוקשה מידי וזה פחות או יותר כמו בית ספר כזה, וכנל העניין של השירותים(כמו בבית הספר או בהפסקות או לבקש באמצע "שיעור").
שואל השאלה:
מה עושים ב"שיעורים"?
מה עושים ב"שיעורים"?
אנונימית
כעיקרון יש תכני חובה בכל טירונות ב02 זה עזרה ראשונה ונשק. בשבוע הראשון היה בעיקר שיחות פתיחה עם אנשים מהסגל, יותר דברים כלליים- דיגום, למה לצפות וכו וכל שיחה ממש חזרה על עצמה בטירוף.
היו כמה שיעורי "העשרה" על סתם נושאים, היה לנו על ערכים, איכות הסביבה, השואה, שיעור ה"בחירה בחיים", שיעור בטיחות(בדרכים, מאש, ברשת), עוד סתם פעילויות בצוות.
חוץ מזה יש שיעורים יותר לימודיים שעליהם גם תבחני בסוף הטירונות(הבחינה קלה וכולם כמעט עוברים) שיעורים על נשק, פירוק, הרכבה, החלקים שלו, איך להחזיק אותו, אין לכוון ולירות(יהיו גם 2 מטווחים). ושיעורים על עזרה ראשונה- בעיקר על מכות חום וקור, תחבושת אישית וחוסם עורקים ובכללי איך לפעול במצבים מסוימים, ממש בסיסי.
היו כמה שיעורי "העשרה" על סתם נושאים, היה לנו על ערכים, איכות הסביבה, השואה, שיעור ה"בחירה בחיים", שיעור בטיחות(בדרכים, מאש, ברשת), עוד סתם פעילויות בצוות.
חוץ מזה יש שיעורים יותר לימודיים שעליהם גם תבחני בסוף הטירונות(הבחינה קלה וכולם כמעט עוברים) שיעורים על נשק, פירוק, הרכבה, החלקים שלו, איך להחזיק אותו, אין לכוון ולירות(יהיו גם 2 מטווחים). ושיעורים על עזרה ראשונה- בעיקר על מכות חום וקור, תחבושת אישית וחוסם עורקים ובכללי איך לפעול במצבים מסוימים, ממש בסיסי.
שואלת השאלה תשלחי הודעה