8 תשובות
תפנה דרך הקופה, יתנו לך פסיכולוג במחיר נורא סמלי.
אז תפנה לטיפול פסיכולוגי
היי. בן כמה אתה? אני יכולה להמליץ לך
אנונימית
שואל השאלה:
19
אנונימי
שואל השאלה:
לא כזה פשוט ירדן
אנונימי
יש לך את האפשרות לדבר עם ההורים ולהסביר את המצב?
אנונימית
בוא אני אהיה המטפלת שלך רציניי ,שקל לשעה חחח ,באמת אבל אני חושבת שאני דיי טובה בזה בעצות הקשבה והכל,כי מי יכול להבין בני נוער אם לא הנוער עצמו ,אל תעשה דרך הקופה...זה ירשם לך בתיק האישי עזוב
אנונימית
היי אנונימי יקר,

יש פעמים שמשפט אחד קצר, יכול להכיל בתוכו קשיים וסיפורי חיים שלמים..
שומע את זעקתך ואת הצורך לשתף מישהו.
מתאר לעצמי עד כמה הצורך לפרוק בוער בך, ומכביד כמו משקולת על כתפיך..
כבר מהתגיות והתמונה ניתן להסיק כיצד המחשבות מציפות, ואולי מביאות לחוסר אונים..

למרות התחושות המעיקות, בחרת לחפש פתרונות כדי להרגיש טוב יותר, וזה בכלל לא מובן מאליו..
אולי זה מראה על מוכנות לפעול לקראת עתיד מלא בשלווה ונחת..

אם תהיה מעוניין להמשיך לשתף במקום בטוח, מזמין אותך לצ'אט האנונימי שלנו באתר סה"ר דרך הקישור מטה.
ניתן להתכתב שם עם המתנדבים כדי לפרוק את כל מה שמטריד ויושב על ליבך
אולי ככה תוכל למצוא דרכים לחוש יותר רגוע, אפילו בקצת..

אתה לא לבד, אנחנו כאן ..
שלך,
מתנדב סה"ר