6 תשובות
תדברי עם בן אדם שקרוב אליך
שואל השאלה:
אני לא יכולה. תחסכו ממני גם את זה.
אני לא יכולה. תחסכו ממני גם את זה.
אנונימית
מדוע אין לך שום אפשרות? אם זה בגלל ההורים, ממליצה לך לשתף את יועץ/ת בית הספר שלך והיא תוכל לדבר איתם (במידה ואת קטינה).
אם זה בגלל כסף, אפשר להשיג טיפול פסיכולוגי חינם דרך קופת החולים או טיפול פסיכולוגי פרטי בהשתתפות בתשלום.
לגבי לטפל בעצמך לבד, זה מאוד קשה. אני נגיד עם כמה שאני מכירה את עצמי טוב, לא הצלחתי לעזור לעצמי עד שניגשתי לאנשי מקצוע.
לדעתי מה שאת יכולה לעשות בעצמך זה להכיר רת עצמך יותר טוב, ללמוד לקבל את עצמך כמו שאת, לבנות את הבטחון העצמי שלך (מאמינה שיש הרבה סרטונים בנושא ביוטיוב שיכולים לעזור), לתת לעצמך זמן לנוח ולצבור אנרגיות, בכללי לעזור לעצמך בדברים הקטנים שבסוף ישפיעו גם על הבעיות הגדולות יותר.
אם זה בגלל כסף, אפשר להשיג טיפול פסיכולוגי חינם דרך קופת החולים או טיפול פסיכולוגי פרטי בהשתתפות בתשלום.
לגבי לטפל בעצמך לבד, זה מאוד קשה. אני נגיד עם כמה שאני מכירה את עצמי טוב, לא הצלחתי לעזור לעצמי עד שניגשתי לאנשי מקצוע.
לדעתי מה שאת יכולה לעשות בעצמך זה להכיר רת עצמך יותר טוב, ללמוד לקבל את עצמך כמו שאת, לבנות את הבטחון העצמי שלך (מאמינה שיש הרבה סרטונים בנושא ביוטיוב שיכולים לעזור), לתת לעצמך זמן לנוח ולצבור אנרגיות, בכללי לעזור לעצמך בדברים הקטנים שבסוף ישפיעו גם על הבעיות הגדולות יותר.
שואל השאלה:
נגיד עכשיו אני בוכה בגלל משהו מטומטם.
אני כלכך שונאת את עצמי
נגיד עכשיו אני בוכה בגלל משהו מטומטם.
אני כלכך שונאת את עצמי
אנונימית
אולי היועצת בבית ספר? תנסי לבקש מהמורה שתפנה אותך אליה.
את יכולה גם לשתף את ההורים במה שאת מרגישה אותי הם יוכלו לעזור.
את יכולה גם לשתף את ההורים במה שאת מרגישה אותי הם יוכלו לעזור.
אנונימית
היי אנונימית, מה שלומך?
כתבת פה על כמה נושאים שמאוד מפריעים לך וגורמים לך להרגיש שנאה כלפי עצמך- את מספרת על חוסר ביטחון ורגישות גבוהה, ועל חרדה חברתית שמובילה גם להתקפים.
זה באמת נשמע לא פשוט.
כמה זמן את מתמודדת עם התחושות הללו? כתבת שכל דבר קטן שקורה מוביל אותך לבכי ולזכרונות רעים- מה לדוגמה מציף אותך ככה?
אשמח לשמוע ממך יותר. תוכלי לכתוב לי בהודעות פרטיות, במייל: [email protected] או באינסטגרם: nayedet.digital. אפשר גם באנונימיות.
מחכה לך,
לירז מעלם דיגיטל- ייעוץ ותמיכה לצעירים ברשת
כתבת פה על כמה נושאים שמאוד מפריעים לך וגורמים לך להרגיש שנאה כלפי עצמך- את מספרת על חוסר ביטחון ורגישות גבוהה, ועל חרדה חברתית שמובילה גם להתקפים.
זה באמת נשמע לא פשוט.
כמה זמן את מתמודדת עם התחושות הללו? כתבת שכל דבר קטן שקורה מוביל אותך לבכי ולזכרונות רעים- מה לדוגמה מציף אותך ככה?
אשמח לשמוע ממך יותר. תוכלי לכתוב לי בהודעות פרטיות, במייל: [email protected] או באינסטגרם: nayedet.digital. אפשר גם באנונימיות.
מחכה לך,
לירז מעלם דיגיטל- ייעוץ ותמיכה לצעירים ברשת
באותו הנושא: