6 תשובות
לא מעריצה שלה ולא כלום
אבל יש לי בושם אחד שלה כי באמת שיש לו ריח משגע, הזה עם הפונפון הסגול נדיר וגם הורוד עם הפונפון מטורף
אבל יש לי בושם אחד שלה כי באמת שיש לו ריח משגע, הזה עם הפונפון הסגול נדיר וגם הורוד עם הפונפון מטורף
קלאוד
^^כן זה מונלייט וסוויט לייק קנדי והם מושלמחם ברמות
שואל השאלה:
^^ הכוונה ל2.0 כן? כאילו לא קלאוד הרגיל אותו כבר יש לי
^^ הכוונה ל2.0 כן? כאילו לא קלאוד הרגיל אותו כבר יש לי
אנונימית
טנקיו נקסט 2.0 אומרים שהוא יותר טוב מהמקורי.
אנונימית
קלאוד 2
באותו הנושא: