6 תשובות
לא מעריצה שלה ולא כלום
אבל יש לי בושם אחד שלה כי באמת שיש לו ריח משגע, הזה עם הפונפון הסגול נדיר וגם הורוד עם הפונפון מטורף
קלאוד
^^כן זה מונלייט וסוויט לייק קנדי והם מושלמחם ברמות
שואל השאלה:
^^ הכוונה ל2.0 כן? כאילו לא קלאוד הרגיל אותו כבר יש לי
אנונימית
טנקיו נקסט 2.0 אומרים שהוא יותר טוב מהמקורי.
אנונימית
קלאוד 2