4 תשובות
ואו זה ממש מגניב ! ואני רוצה להצטרף עליה :))
אני hollander ולי יש קבוצה באינסטגרם וגם אני היחידה מישראל אבל זה לא מוזר בכלל אפילו פתחתי קבוצה שאני מנהלת והכרתי חברות ואני לפעמים שולחת להם סירטונים בעברית והם לא מבינים מילה :) חיח
לא זה ממש נחמד!! יש לי קבוצה של קרייביביז עם אנשים מחול שאני מנהלת וזה ממש כיף לדבר איתם כי כזה הם בוויבים אחרים לגמרי וכמו שהזאתי מעליי רשמה את יכולה לשלוח להם שטויות בעברית והם לא יבינו. אה ואני ממש אשמח להצטרף לקבוצה!!!
באלי להצטרף
באותו הנושא: