6 תשובות
לא הייתי מרביצה אבל הייתי פוגעת בו במילים
אנונימית
הדבר היחיד שבאמת טום רצה להציל זה את הקריירה שלו, אם היית אומר לו לבשל את הכלב בשביל כמה לייקים אז הוא היה מגיש לך אותו על מצע של גל גברעם בדבר אחד הוא צדק, סמיון לא צריך להתגאות בעבר הפלילי שלו, הוא מהווה דוגמא רעה.
אנונימי
שואל השאלה:
אבל הוא רק בעט בכלב כדיי שלא ישתחרר ויברח את יודעת איזה מסוכן זה פיטבול משוחרר
ככה נוהגים עם פיטבולים לא?
אנונימית
הבנאדם טען שהוא לא בעט בכלב וגם אם כן, הוא כבר היה באזיקים.
למה טום חושב שהוא גיבור על שהוא בועט בבנאדם שהמשטרה כבר מטפלת בו?
בסופו של דבר התברר שהבן אדם לא עשה כלום לכלב, טום אביב סתם יצא גזען וחמור
אנונימי
לא במקרה הזה ^