8 תשובות
אני חושבת שלmcu טום הוא הספיידרמן הכי טוב!. אם הסרטים לא היו קשורים ליקום הקולנועי לא חושבת שהוא היה הכי טוב.. אני אוהבת את הסרטים של טובי ואנדרו לבד שהן לא קשורים ליקום קולנועי כלשהו
אני גם אישית הכי אוהבת את זנדאיה כmj אבל אמה סטון מהממת בתור גוון
אני לא אהבתי בכלל את הסרט הראשון איתו. הסרט השני הרבה יותר טוב, אבל אני שונאת בסרטים האלה את כל הקטע הזה של הקראשים ומסתובבים אחד אחרי השני ושטויות כאלה זה עושה לי בחילה. זה החיסרון הגדול שם.
אנונימית
כן אני לא הכי אהבתי את זה שזה כזה ילדותי, הלוואי שכל סרטי מארוול היו 16+ או r
לך תראה ספיידרמן 3 וספיידרמן המופלא 2 ותחשוב אחרת
דווקא לגבי אקשן ועלילה הסרטים החדשים בדרך כלל יותר מעניינים. אבל הספיידרמן של טופ הולנד הוא באמת ההכי פחות אהוב עליי מתוך טופ 10 גרסאות של ספיידרמן
אני חושב שזה דווקא נחמד, ויש אקשן פשוט שזה בן נוער אז יש לו ראייה אחרת משאר גיבורי העל
אני חושבת ממש ההפך, אני לא מבינה איך אפשר להגיד שיש פחות אקשן....
לא יודעת לפי דעתי איך שהוא מציג את הדמות בצורה יותר ילדותית הרבה יותר קלילה ונעימה לצפייה שלא נדבר על זה שיותר מדוייקת לקומיקס