5 תשובות
מטלטלת, מקסימה ועצובה ביחד, קצרה בזמן ומלאה ברגעים טובים ומאכזבים באותו זמן
אולי השנה הכי טובה בחיי
למדתי על עצמי הרבה דברים
התחלתי להתלבש כמו שתמיד רציתי
יש לי תוכניות לעתיד
הרבה תחביבים חדשים שנוצרו במהלך השנה
הכרתי חברים חדשים
ואני מרגיש שלו (רגוע) יותר מאי פעם ואני סוף סוף מרגיש שאני חי את החיים
למדתי על עצמי הרבה דברים
התחלתי להתלבש כמו שתמיד רציתי
יש לי תוכניות לעתיד
הרבה תחביבים חדשים שנוצרו במהלך השנה
הכרתי חברים חדשים
ואני מרגיש שלו (רגוע) יותר מאי פעם ואני סוף סוף מרגיש שאני חי את החיים
השנה הכי מזעזעת שיש
מחכה כבר לעלות לכיתה ט' וללכת לפנימיה .
מחכה כבר לעלות לכיתה ט' וללכת לפנימיה .
האמת שלא יודעת.
השתניתי המון, למדתי המון, נפתחתי הרבה יותר.
הכרתי אנשים מדהימים, הבנתי המון דברים על עצמי.
התחלתי לתת יותר לגיטימציה למה שאני מרגישה.
השתניתי המון, למדתי המון, נפתחתי הרבה יותר.
הכרתי אנשים מדהימים, הבנתי המון דברים על עצמי.
התחלתי לתת יותר לגיטימציה למה שאני מרגישה.
^^ כיתה ח' הייתה הכיתה הכי קלה אצלי, מהה
באותו הנושא: