10 תשובות
היה ממש טוב.. בדרכ מישהו מקבל את כל הפרסים נגיד כמו שנה שעברה שבילי זכתה בכרך בכל קטגוריה. אני אוהבת שמגוונים ואנשים שונים זוכים
ביונסה מלכה אבל לפי דעתי לא הגיע לה לזכות, היא הוציאה רק שיר אחד השנה והיו ככ הרבה זמרים ואומנים שממש התאמצו והוכיחו את עצמם השנה
תאמת לא היה כזה וואו ציפיתי ליותר והם גם יכלו לעשות אותו יותר טוב והיה המון אנשים שהגיע להם כל כך ולא קיבלו:(
כל הכבוד לה אבל חוץ מזה שהארי זכה לא אכפת לי
כמה פרסים יש לביונסה? ובכללי די איכזב הגראמי השנה
שואל השאלה:
אני מסכים שביונסה לא עשתה הרבה השנה אבל יש לה את אחת הקריירות ההיותר מצליחות בתעשיית המוזיקה
אני מסכים שביונסה לא עשתה הרבה השנה אבל יש לה את אחת הקריירות ההיותר מצליחות בתעשיית המוזיקה
^מסכימה
שואל השאלה:
היא שברה שיא עם 28 פרסים
היא שברה שיא עם 28 פרסים
ביונסה מצוינת לגמרי מגיע לה לזכות בתואר הזה וזה שהסטרוקס זכו זה היה מצוין אבל חוץ מזה הגראמיז היו נוראיים, פיבי בריג'דס לא זכתה בכלום ולא הועמדה על שום קטגוריה ראשית, טיים אימפלה לא הועמדו גם לשום דבר ראשי, מאק מילר לא הועמד בכלל ויאמי היה מועמד אבל הכי נורא זה שדה וויקנד לא היה מועמד בכלל בגלל הופעה מטומטמת.
ביונסה מדהימה ולגמרי הגיע לה