6 תשובות
יש קטע דבילי גם לחלק מהגברים/נשים לחכות קצת אחרי שלוקחים מספר, או סתם פחד
אוליי הוא מתבייש? לפעמים לוקח זמן לאסוף אומץ לשלוח את ההודעה הראשונה.
הוא התערב עם חברים שהוא יוכל לקחת את המספר ממך.
כי הוא שכח
שואל השאלה:
ממה יש לו לפחד הוא לא אחד שמתבייש או משהו כזה
אנונימית