6 תשובות
אפשר להצליח גם בלי בגרות, מקסימום תשלומי אחר כך.

תזכרי שזו לא אשמתך, זו המערכת מעודדת בינוניות ולא יודעת להתמודד עם הקצוות.
שמעי אפילו אם את לא עושה בגרות רק תשלימי 12 שנות לימוד
נסי לעשות שיחות עם יועצת בית הספר וההורים שלך, נסי להגיע להחלטה לגבי תכנית הלימודים שלך. אם יש צורך תצמצמי מתמטיקה, אנגלית ומגמות.
אל תעשי את זה! באמת חבל
תנסי לדבר עם המחנכת ואנשים בביהס וההורים ותחליטו אולי יתנו לך עזרה
קשה אז מוותרים?
את לא יודעת מה יקרה אם תנשרי אז ביננו... מיותר
אל תעשי את זה. היום לכל דבר כמעט צריך בגרות... את תביני את הטעות שעשית כשתרצי לעבוד במקום טוב ולא יתנו לך כי אין לך בגרות, ותצטרכי לשלם הרבה מאוד כסף כדי להשלים את הבגרויות... (אימא שלי אמרה לי). יש את פרויקט הילה, תחקרי על זה, תעברי לשם.