5 תשובות
לדעתי תלך על זה לא יצא לך מזה שום דבר רע גם אם היא תגיד לא אז זה לא כזה נורא הרי אתם לא מכירים.. וזה לא מביך או משהו ואני בטוחה שהיא תגיד כן
אנונימית
ובהצלחה:)
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה
תודה רבה
אנונימי
תנסה להתחיל לדבר איתה לאט לאט תתחברו, אחר כך תגיד לה מה שאתה מרגיש, מקסימום היא תגיד לא, אין לך מה להפסיד מקווה שעזרתי בהצלחה!
לך על זה אני מתה שבן ייגש אלי ויגיד לי משהו כזה
באותו הנושא: