15 תשובות
כן
לא, שההורים ישלמו
שואל השאלה:
זה דייט ראשון וגם אנחנו לא ביחד עדיין
זה דייט ראשון וגם אנחנו לא ביחד עדיין
אנונימי
עזוב את הכסף
זה לא לגיטימי לצאת לדייטים בגיל 14
זה לא לגיטימי לצאת לדייטים בגיל 14
אנונימית
מה דייט אתה בן 14 חח
שואל השאלה:
זה לא בדיוק דייט זה פשוט שצעתי לקראש שלי לצאת
זה לא בדיוק דייט זה פשוט שצעתי לקראש שלי לצאת
אנונימי
תשלמו חצי חצי
שואל השאלה:
אז כאילו לשלם עליה או שלא?
אז כאילו לשלם עליה או שלא?
אנונימי
שואל השאלה:
סתם נגיד אנחנו נלך לגלידה ועולה 20 שקל כדור לשלם על שתינו כאילו 40?
סתם נגיד אנחנו נלך לגלידה ועולה 20 שקל כדור לשלם על שתינו כאילו 40?
אנונימי
כן אין שום בעיה עם זה
שואל השאלה:
אבל אם אני ישלם עליה אז איך זה יהיה מה אני יגיד לה
אבל אם אני ישלם עליה אז איך זה יהיה מה אני יגיד לה
אנונימי
אגיד*
וכשהיא באה לשלם פשוט תגיד לה שלא צריך ואתה תשלם
וכשהיא באה לשלם פשוט תגיד לה שלא צריך ואתה תשלם
אנונימית
שואל השאלה:
סבבה אבל זה לא יהיה מביך כזה?
סבבה אבל זה לא יהיה מביך כזה?
אנונימי
אתה לא חייב לשלם עליה, אתה רק בן 14.
מה שורף לכם שהוא יוצא לדייט . אם ישלך ובאלך לשלם זה יהיה ממש מושלם
באותו הנושא: