15 תשובות
לא, שההורים ישלמו
שואל השאלה:
זה דייט ראשון וגם אנחנו לא ביחד עדיין
אנונימי
עזוב את הכסף
זה לא לגיטימי לצאת לדייטים בגיל 14
אנונימית
מה דייט אתה בן 14 חח
שואל השאלה:
זה לא בדיוק דייט זה פשוט שצעתי לקראש שלי לצאת
אנונימי
תשלמו חצי חצי
שואל השאלה:
אז כאילו לשלם עליה או שלא?
אנונימי
שואל השאלה:
סתם נגיד אנחנו נלך לגלידה ועולה 20 שקל כדור לשלם על שתינו כאילו 40?
אנונימי
כן אין שום בעיה עם זה
שואל השאלה:
אבל אם אני ישלם עליה אז איך זה יהיה מה אני יגיד לה
אנונימי
אגיד*
וכשהיא באה לשלם פשוט תגיד לה שלא צריך ואתה תשלם
אנונימית
שואל השאלה:
סבבה אבל זה לא יהיה מביך כזה?
אנונימי
אתה לא חייב לשלם עליה, אתה רק בן 14.
מה שורף לכם שהוא יוצא לדייט . אם ישלך ובאלך לשלם זה יהיה ממש מושלם