7 תשובות
שואל השאלה:
מילי מ' לא הבנתי כל כך את התשובה שלך
אנונימי
שואל השאלה:
אבל מי זאת תותה [;
אנונימי
חברה שלי ואני
שואל השאלה:
לא תקשיבי רציני זה לא שאין לי חברים שאני יכול לדבר איתם זה פשוט שאין לנו כבר נושאים משותפים כמו בעבר אז לדבר לאורך זמן כמעט לא אפשרי
אנונימי
אם אתה רוצה אח שלי הלך לפעילויות נוער ולהעשרות וככה הוא השיג חברים וגם את חלק מהחברות שלי הכרתי בפארק
אז הם לא חברים אמתיים, ולפרוק הכי טוב בסטיפס
יקירי,

נתקלתי בהודעתך והיה לי חשוב להגיב לה. שומעת אולי את הקושי שההתמודדות מביאה עימה, התחושות הקשות שכנראה מגיעות בעוצמה גבוהה.. ואני משערת כי ההרגשה שאין למי לפנות עלולה לערער ולפעמים היא עשויה להפריע גם בהתנהלות היום יומית. האם יש מבוגר שאתה סומך עליו שתוכל לשתף אותו ברגשותייך?

בנוסף, אם תרגיש צורך באוזן קשבת אני מזמינה אותך לשוחח איתנו בצ'אט בשיחה אנונימית. נקשיב, נתמוך וננסה לסייע.

שלך,
מתנדבת סה"ר.