20 תשובות
עכשיו בדיוק שומעת
עידן רייכל- בלילה
הנה
everything black
https://www.youtube.com/watch?v=v00tr9tdfgc&list=pl9h2dbyt2cody50h1xnqcsd0-vvwrrhqk&index=1

בוכה כל פעם מחדש, למרות שמי שלא ראה את הסדרה וקרא את המילים לא יבין...
hola senorita של מאלומה וגימס
runaground - chase you down
this night - jin

(https://t.co/btwrqfikor)
שיר מצוין
אנונימי
.
o9
fancy
ממ תהנה
tip top, זה מה שקורה כששמים פלייליסט של יוטיוב
שואל השאלה:
תודה למי שצירף קישור וגם בכללי אני אשמע
אנונימי
333>>>>
אחרי ששמעת את מה ששלחו לך תגיד את של מי אהבת אחר כך
אנונימי
מטאל, שיר של sabaton
אני חורש על הזמר והשיר הזה כבר הרבה זמן, בחיים לא נמאס לי
השיר הזה. הרגע.
הוא של לינקין פארק. זו להקה טובה. אולי לא תתחבר לכל השירים שלהם, אבל בהחלט כדאי לך לנסות.
synergy sound - garden
שילוב של לו-פי עם גארג' בריטי, דאב, טראפ, d&b, גאז ואחד השירים האלקטרונים הכי מיוחדים ששמעתי בזמן האחרון
https://youtu.be/njkmpacpt7m
השיר נקרא paragon של manganas garden.
שיר fאנק ממש מגניב קצב לא מאוד מהיר אבל גרובי מאוד ויש לו הרמוניות ממש יפות. צ'יל כזה סך הכל