3 תשובות
לא, זה ממש בסדר
שואל השאלה:
כן, אני לא יודע אם אתן מבינות איך זה הולך בכדורגל אבל בכדורגל בגיל כזה זה נחשב ממש מאוחר וקשה להתחיל להתקבל לקבוצות לפי מה שהבנתי
כן, אני לא יודע אם אתן מבינות איך זה הולך בכדורגל אבל בכדורגל בגיל כזה זה נחשב ממש מאוחר וקשה להתחיל להתקבל לקבוצות לפי מה שהבנתי
אנונימי
זה לא קל, אבל זה אפשרי
באותו הנושא: