4 תשובות
אף פעם לא מאוחר מידי
אני חושב על לנסות, למרות שזה לא נראה הסגנון שלי
תעדכן
תתחיל/י.
לא זה גרוע
תראה ויקינגים זה יותר טוב
אני מאוהבת בסדרה הזאת אבל היא מלאהה באלימות ודברים קשים זה מטמא את הנפש.