13 תשובות
לצערנו
כן, יחסית לפעם
כן
כן וחשיבה חרדתית
חד משמעית, וזה ממש בסדר!
לצערנו כן
יש לי מינימום התקף אחד ביום
כן
שואל השאלה:
מבינה אותך^ גם אני מאובחנת עם הפרעת חרדה וזה באמת הדבר הכי נורא בעולם.
אבל אני מאמינה שנעבור את זה..
מבינה אותך^ גם אני מאובחנת עם הפרעת חרדה וזה באמת הדבר הכי נורא בעולם.
אבל אני מאמינה שנעבור את זה..
אנונימית
באותו הנושא: