13 תשובות
תנסה לדבר איתה ואם לא הולך תחכה קצת והזמן יעשה את שלו
אוקיי אוקיי היי קודם כל תנשום עמוק . הכל בסדר . אני בטוחה שהיא לא שונאת אותך . שנאה זאת מילה גדולה מיידי . אולי היא מתוסכלת אבל היא לא שונאת אותך .
קודם כל אל תסתובב יותר עם הילדים הרעים כי הם לא יעשו לך טוב . תגיד לה שהיא צדקה ושאתה בן אדם ושאתה עושה טעויות לפעמים ושהפסקת לדבר עם הילדים האלו ברגע שראית את האמת .
שואל השאלה:
דיברתי איתה ועכשיו כולם שונאים אותי כולל התאום שלי שעדיין עם הילדים האלה
אנונימית
אמרתי לך , שנאה זה מילה גדולה מיידי . אל תשתמש בה אפילו . ואם הם שונאים אותך הם לא צריכים להיות בחיים שלך כי זה ממש דרמטי . אז עשית טעות אפשר לחשוב מה קרה כאילו שהם בחיים לא עשו טעויות .
אבל מה אני אגיד תן להם להירגע תסביר את עצמך פעם אחת אם לא הולך תתקדם הלאה
יש הבדל גדול בין שנאה לכעס
התאום שלך סיכוי גבוהה שהוא כועס עלייך ולא שונא אותך הזמן יעשה את שלו תחכה ויהיה בסדר. כל אחד טועה זה שהבנת שטעית זה כבר גדולה בפני עצמה.
שואל השאלה:
ניתקתי קשר פשוט ירדתי עליהם ואני מפחד קצת מהם לא קשור שאח שלי עדיין שם
אנונימית
זה בת או בן?
כתוב שואלת השאלה
שואל השאלה:
בן
אנונימית
חחח חחח אז למה כתוב שואלת השאלה
תתרחק מהם תסביר לה שהתרחקת
קרה לי את זה עם חבר ממש טוב שלי בול אותו מקרה אתמול גם אני פשוט איתו לא בקשר יותר והוא התחיל להתנהג ממש חרא אליו אז שחררתי אותו
תתרחק מהם
תיתן לה יום יומיים היא תירגע ותסביר לה ותגיד לה שהיא חשובה לך ושניתקת איתם קשר והבנת את הטעות שלך
תתרחק מהם ותסביר לה שהתרחקת ושהיא חשובה לך מאוד