3 תשובות
^אני מנסה להבין כמה דבילית התשובה שלך עכשיו...
דבר ראשון, הסמל של מאקו זה לא להטב. זה קשת בגלל שלחברה קוראים "קשת"
דבר שני, מה הבעיה עם זה שמאקו תומכים בפמיניזם ולהט''בים?
ולהגיד ש"האנטישמים, הלטבים והמוסלמים התאחדו לשם החלפת המדינה היהודית" זה פשוט דבר מזעזע הומופובי וגיזעני להגיד.
תתפעלי אבל יש גם להטבים יהודים.. שאוהבים את המדינה ואת הדת, אבל מה לעשות הם נולדו ככה.
דבר שני יש גם מוסלמים שאוהבים את ישראל, יש מוסלמים שחיים בתוך ישראל וזה הבית שלהם, ולא אכפת להם למי שייכת המדינה, בחיים לא ראית מוסלמים כאלה?
כי אם את מסתכלת רק על המחבלים המוסלמים, איך תראי את המוסלמים שמתנדבים, שעושים צבא, שעובדים במשטרה ובבתי החולים...
דבר ראשון, הסמל של מאקו זה לא להטב. זה קשת בגלל שלחברה קוראים "קשת"
דבר שני, מה הבעיה עם זה שמאקו תומכים בפמיניזם ולהט''בים?
ולהגיד ש"האנטישמים, הלטבים והמוסלמים התאחדו לשם החלפת המדינה היהודית" זה פשוט דבר מזעזע הומופובי וגיזעני להגיד.
תתפעלי אבל יש גם להטבים יהודים.. שאוהבים את המדינה ואת הדת, אבל מה לעשות הם נולדו ככה.
דבר שני יש גם מוסלמים שאוהבים את ישראל, יש מוסלמים שחיים בתוך ישראל וזה הבית שלהם, ולא אכפת להם למי שייכת המדינה, בחיים לא ראית מוסלמים כאלה?
כי אם את מסתכלת רק על המחבלים המוסלמים, איך תראי את המוסלמים שמתנדבים, שעושים צבא, שעובדים במשטרה ובבתי החולים...
אנונימי
את צודקת לגמרי
קישור לשאלה
קישורים מצורפים:
אנונימי
באותו הנושא: