103 תשובות
צודקת במאה אחוז ואגב זו חיילת
מסכים עם כל מילה חוץ מזה שצריך להודות ולא רק לבקר כי יש מדינות גרועות בהרבה, לא שהכל מושלם אבל צריך להודות באיזה מקום שאנחנו פה ולא במדינות באפריקה למשל..
^^למה להכליל כל ערבי? למה שמישהו סתם יהרוג בן אדם שלא עשה כלום רק כי הוא מרגיש קצת לא בנוח לידו-?
מחבל- כן
אבל לא כל ערבי הוא מחבל וכן אולי הוא לא אוהב אותך אבל זה לא אומר שצריך להרוג כל אחד שאת לא אוהבת או הוא אותך-
וחוץ מזה כן זה מזעזע שרוצים להכניס לכלא בגלל הדבר הזה כי גם ככה לדעתי מחבלים צריכים למות ולא להשלח לבית מלון הכל כלול בכלא ישראל המאוד "קשה"
מחבל- כן
אבל לא כל ערבי הוא מחבל וכן אולי הוא לא אוהב אותך אבל זה לא אומר שצריך להרוג כל אחד שאת לא אוהבת או הוא אותך-
וחוץ מזה כן זה מזעזע שרוצים להכניס לכלא בגלל הדבר הזה כי גם ככה לדעתי מחבלים צריכים למות ולא להשלח לבית מלון הכל כלול בכלא ישראל המאוד "קשה"
שואלת השאלה מתה עלייך סוף סוף מישהי אחת עם הגיון
וואי זה היה הזוי, בדיוק שעה קודם גם הייתי באותו מקום אז בכלל.
מביך שהם רצו בכלל לשפוט מישהי שהגנה על המדינה שלה לפי איך שלימדו אותה, לפי התפקיד שלה. צריך לשבח אותה, לא להוריד מערכה. היא כנראה חיילת קרבית, צריך לעודד עוד נשים להגיע לתפקידים בקרבי ולהגן על המדינה שלנו, ולא לגרום לנשים וגברים ביחד לראות שרוצים לשפוט אותם ולהרשיע אותם על לעשות את התפקיד שלהם בכלל, ולהשתמט. שמאל מזעזע.
מביך שהם רצו בכלל לשפוט מישהי שהגנה על המדינה שלה לפי איך שלימדו אותה, לפי התפקיד שלה. צריך לשבח אותה, לא להוריד מערכה. היא כנראה חיילת קרבית, צריך לעודד עוד נשים להגיע לתפקידים בקרבי ולהגן על המדינה שלנו, ולא לגרום לנשים וגברים ביחד לראות שרוצים לשפוט אותם ולהרשיע אותם על לעשות את התפקיד שלהם בכלל, ולהשתמט. שמאל מזעזע.
מדינת חלם לירות על מנת להרוג
לא יודעת מה קרה שם אבל הייתי שם בדיוק בכותל זה היה מפחיד אוקיי תודה מגניב
אנונימית
צודקת
מסכימה אם כול מילה , יש לנו כול כך הרבה דברים שחייב לשנות אותם במדינה שלנו ואני לא מבינה למה לא עושים על זה כלום
צודקת בכל מילה. ומחזקת אותך במליון אחוז.
מבחינתי החיילת הזאת גאווה למדינה שלנו
מבחינתי החיילת הזאת גאווה למדינה שלנו
מזעזע ממש
האם אני מופתעת? לא ממש... קרו פה המון דברים מזעזעים שאי אפשר להיות מופתע יותר
לפי מה שהבנתי הם בחקירה כרגע של מחש ולקחו לחיילים האלה את הנשקים
אנונימי
צודקת לגמרי ההתנהלות במדינה הזאת מזעזעת
צודקת לגמרי!!! עאלק הצבא הכי מוסרי. אנחנו לא מוסריים לעצמנו!!!!
צודקת כל מילה בסלע
צריך להחרים את הערוץ הזה
צודקת
רוחמה12 צודקת!!!
פני הדור כפני הכלב
כמו שנאמר על הדור הזה...
פשוט סדום
מה שהיה גרוע בסדום, זה לא החטאים שלהם, אלא זה שזה היה נורמאלי וחוקי
כשנורמות כאלו עקומות זה מה שקורה
אני פשוט מתבייש במדינה שלי.
איך יש אנשים שעוד קוראים לזה גאולה
כמו שנאמר על הדור הזה...
פשוט סדום
מה שהיה גרוע בסדום, זה לא החטאים שלהם, אלא זה שזה היה נורמאלי וחוקי
כשנורמות כאלו עקומות זה מה שקורה
אני פשוט מתבייש במדינה שלי.
איך יש אנשים שעוד קוראים לזה גאולה
צריך לעשות חוק שלשופטי בג"ץ אסור להתערב בעניינים ביטחוניים.
צריך לעשות חוק שאסור למפקדים בצה"ל לגלות רפיסות כלפי האויב.
השילוב הזה ישמיד את הטרור ובכלל את הרעיון של לחקור חיילים שהרגו מחבלים.
צריך לעשות חוק שאסור למפקדים בצה"ל לגלות רפיסות כלפי האויב.
השילוב הזה ישמיד את הטרור ובכלל את הרעיון של לחקור חיילים שהרגו מחבלים.
המדינה שלנו נשלטת על ידי תקשורת שקרנית שתומכת בלהטב (תסתכלו על הסמל של מאקו שהוא בצבעי הקשת) ובערבים (53 מיליארד שהלכו לערבים במקום לישיבות או לאולפנות)
ושמה פס על העם היהודי שהוא הריבון במדינה.
אם זו הייתה מדינת הלכה והיינו מתנהלים לפי חוקי ההלכה
אז היינו במצב של "מלחמת מצווה" והיינו משמידים את עמלק ממזמן.
אבל לא, אנחנו בוחרים במקום ללכת אחרי פוליטיקאים תומכי להטב וחילון שרק הורסים לנו את המדינה יחד עם התקשורת (חיים אתגר כנראה הצביע למשותפת).
ושמה פס על העם היהודי שהוא הריבון במדינה.
אם זו הייתה מדינת הלכה והיינו מתנהלים לפי חוקי ההלכה
אז היינו במצב של "מלחמת מצווה" והיינו משמידים את עמלק ממזמן.
אבל לא, אנחנו בוחרים במקום ללכת אחרי פוליטיקאים תומכי להטב וחילון שרק הורסים לנו את המדינה יחד עם התקשורת (חיים אתגר כנראה הצביע למשותפת).
קצת טעית בהסבר אבל בכל מקרה את צודקת, מה שהיה זה שהמחבל כבר נורה והיה על הרצפה הוא ניסה לקום והחיילת ירתה בו והרגה אותו, המדינה פח בקטע הזה של הריגת מחבלים, צריך שכל פעם חיילים יהרגו בכוונה מחבלים והמדינה לא תכניס הרי כלכך הרבה חיילים לכלא נכון? זה הפסד.
ואז ישנו את החוק המטופש הזה.
ואז ישנו את החוק המטופש הזה.
חקירה במח"ש זו פעולה שגרתית המבוצעת לאחר אירוע ירי בו התרחש מקרה מוות, אגב שניהם כבר שוחררו.
שואל השאלה:
^^היא רצתה לבדוק שהוא בטוח מת. כדאי לא לגרום למצב שהוא קם ושוב דוקר. תאמין לי יש מקרים כאלה שהמחבל קם אחרי שהוא נוטרל. אז אנחנו לא טועים. למחבל מגיע את המוות הזה ללא ספק. ולחיילת הזאת לא מגיע כלא. נכון, זה נגד החוק. בגלל זה אמרתי שזאת מדינה מטומטמת ומזעזעת. החיילת הזאת הייתה צריכה אפילו עוד כמה פעמים לירות בו!!!!!!! המחבלים האלה רק ממשיכים ולא עוצרים. כי מה הם מבינים? שלא הורגים אותם, לא עושים להם כלום, אז למה שלא ימשיכו להרוג יהודים אם לא עושים כלום להם? (למחבלים) המדינה הזאת צריכה להתבייש
^^היא רצתה לבדוק שהוא בטוח מת. כדאי לא לגרום למצב שהוא קם ושוב דוקר. תאמין לי יש מקרים כאלה שהמחבל קם אחרי שהוא נוטרל. אז אנחנו לא טועים. למחבל מגיע את המוות הזה ללא ספק. ולחיילת הזאת לא מגיע כלא. נכון, זה נגד החוק. בגלל זה אמרתי שזאת מדינה מטומטמת ומזעזעת. החיילת הזאת הייתה צריכה אפילו עוד כמה פעמים לירות בו!!!!!!! המחבלים האלה רק ממשיכים ולא עוצרים. כי מה הם מבינים? שלא הורגים אותם, לא עושים להם כלום, אז למה שלא ימשיכו להרוג יהודים אם לא עושים כלום להם? (למחבלים) המדינה הזאת צריכה להתבייש
שואל השאלה:
כל מחבל שחי. צריך להרוג . נקודה !
כל מחבל שחי. צריך להרוג . נקודה !
מילקי עם חלב איך מתומכי להטב הגעת למחבלים אימלה מה לא בסדר איתך
הנה ההבדל בין ערוץ 12 לערוץ 14
אנונימי
^אשכרה.
אני מזועזעת
אני מזועזעת
אנונימית
פשוט מזעזע
^^^^ אני בשוק
הכל בגלל בנט ולפיד ההזויים האלה. מדינה מזעזעת.
אנונימי
אנונימי
מה קשור בנט ולפיד? דווקא בנט ולפיד אמרו שהם מגבים באופן מלא את החיילים שניטרלו את המחבל.
תבדוק לפני שאתה אומר דברים
מה קשור בנט ולפיד? דווקא בנט ולפיד אמרו שהם מגבים באופן מלא את החיילים שניטרלו את המחבל.
תבדוק לפני שאתה אומר דברים
^אין קשר לממשלה, הם לא "נחקרים באזהרה" ולא כלום, יש נוהל במשטרה(מג"ב חלק מהמשטרה), שלאחר אירועי ירי חי מבצעים תחקיר. לא ברור למה הדרמה המיותרת הזו.
האמת שזה לא בעיה של בנט יותר ממה שזה בעיה של ביבי.
גם ביבי וגם בנט היו יכולים להוציא חוק נגד חקירת חיילים.
גם ביבי וגם בנט היו יכולים להוציא חוק נגד חקירת חיילים.
סלאש
מה קשור? איזה שטויות אתה מדבר אחי
בנט הוא זה שאמר שיחקרו את החיילת שינטרלו את המחבל
מה קשור? איזה שטויות אתה מדבר אחי
בנט הוא זה שאמר שיחקרו את החיילת שינטרלו את המחבל
אנונימי
נכון שלפי החוק אסור לירות במי שכבר מנוטרל אבל זה חוק פשוט דפוק
לי אין סבלנות למחבלים והחיים שלהם חסרי חשיבות מבחינתי
לא מגיע לרוצח או מישהו שניסה לרצוח לחיות
לי אין סבלנות למחבלים והחיים שלהם חסרי חשיבות מבחינתי
לא מגיע לרוצח או מישהו שניסה לרצוח לחיות
^^תגיד, אתה צוחק נכון?
מילקי עם חלב! אין שום קשר שקט
אנונימי בנט דווקא לא אמר את זה..
החיילת*
ואגב, את אותו הדבר עושים לנשים בכל העולם. מותר לגבר להתעלל באישה ואסור לה לרצוח אותו.
רק לו מותר לרצוח אותה. אסור לה להגן על עצמה!
תחשבו טוב טוב למה זה ככה. למה לרעים יש תמיד את כל הזכויות. ואסור להתגונן מהם.
ואגב, את אותו הדבר עושים לנשים בכל העולם. מותר לגבר להתעלל באישה ואסור לה לרצוח אותו.
רק לו מותר לרצוח אותה. אסור לה להגן על עצמה!
תחשבו טוב טוב למה זה ככה. למה לרעים יש תמיד את כל הזכויות. ואסור להתגונן מהם.
בנט הוא רפורמי שתומך בעלייה ארצה של כל הכת הרפורמית.
הוא הסיר מהויקיפדיה עליו את העובדה שהוא רפורמי.
בנט מן הסתם קשור לחקירה על החיילים.
הוא הסיר מהויקיפדיה עליו את העובדה שהוא רפורמי.
בנט מן הסתם קשור לחקירה על החיילים.
לכן אני לא מאמינה להם בכלום!!!!
כל דבר שהמדינה אומרת צריך לעשות ההפך!!!
כל דבר שהמדינה אומרת צריך לעשות ההפך!!!
מילקי עם חלב הבנו אותך
נכון!!!
את ממש צודקת!
מה הם ציפו שהיא תעשה?!?!
תשב שם רגל על רגל ותחכה שידקרו אותה וגם אז היא לא תעשה כלום כשמאיימים על חייה?!?!
היא הגנה על עצמה ועל כל הסביבה שם פשוט בושה שרוצים להכניס איתה לכלא!!
ליהודים אסור להגן על עצמם או להשתולל אבל למחבלים מותר?!?!
הזוי
את המחבלים האלו שעשו לנו דברים נוראיים למדינה שלנו שולחים חיילות ומכניסים אותם למלונות חמישה כוכבים למחבלים מותר להשתולל עם סכינים ולדקור אנשים
ולחיילים.ות - אסור אפילו להגן על עצמם אז מה עשינו בזה?
פשוט הזיה אני מזועזעת
מה הם ציפו שהיא תעשה?!?!
תשב שם רגל על רגל ותחכה שידקרו אותה וגם אז היא לא תעשה כלום כשמאיימים על חייה?!?!
היא הגנה על עצמה ועל כל הסביבה שם פשוט בושה שרוצים להכניס איתה לכלא!!
ליהודים אסור להגן על עצמם או להשתולל אבל למחבלים מותר?!?!
הזוי
את המחבלים האלו שעשו לנו דברים נוראיים למדינה שלנו שולחים חיילות ומכניסים אותם למלונות חמישה כוכבים למחבלים מותר להשתולל עם סכינים ולדקור אנשים
ולחיילים.ות - אסור אפילו להגן על עצמם אז מה עשינו בזה?
פשוט הזיה אני מזועזעת
אסור לירות במי שכבר נוטרל! וחוק זה חוק!
זה כמו שאסור לגבר בן 19 לשכב עם נערה בת 15
חוק זה חוק!
לא ראיתי פה אנשים שתמכו בזוגיות בין גבר בן 19 לנערה בת 15 כי חוק זה חוק
זה כמו שאסור לגבר בן 19 לשכב עם נערה בת 15
חוק זה חוק!
לא ראיתי פה אנשים שתמכו בזוגיות בין גבר בן 19 לנערה בת 15 כי חוק זה חוק
אנונימי
^ חוק טיפשי
אם היא לא היתה עושה כלום, היו רואים זאת כ"הוכחה" לחוסר התועלת שלה. אם היא עושה את מה שצריך, מאשימים אותה ברצח.
ככה זה. במיוחד עם נשים. תמיד ימצאו דרך להתעלל בהן. ולהאשים אותן.
והמדינה הזו דפוקה בכל מובן אפשרי.
מחבלים יש לרצוח!!!
ככה זה. במיוחד עם נשים. תמיד ימצאו דרך להתעלל בהן. ולהאשים אותן.
והמדינה הזו דפוקה בכל מובן אפשרי.
מחבלים יש לרצוח!!!
אנונימית
מסכימה ומעודדת!!!!
מה הקשר בין מה שמלקי כתב לעניין עצמו?
הרי רפורמים מן הסתם יהיו בעד הרג של מחבל.
לעומת זאת, אורתודוכסים תומכים במחבלים. בעיקר אם זה נגד נשים.
אבל בכל מקרה היהדות פסולה ואכזרית מהיסוד. אז מספיק עם ססמאות ריקות.
אין אפילו רב אחד בעולם שאינו מזיק ומעודד מוחות מושחתים.
הרי רפורמים מן הסתם יהיו בעד הרג של מחבל.
לעומת זאת, אורתודוכסים תומכים במחבלים. בעיקר אם זה נגד נשים.
אבל בכל מקרה היהדות פסולה ואכזרית מהיסוד. אז מספיק עם ססמאות ריקות.
אין אפילו רב אחד בעולם שאינו מזיק ומעודד מוחות מושחתים.
אנונימית
אם הוא אכן ירה במחבל מנוטרל הוא ככל הנראה הפר את אמנת ז'נבה עליה ישראל חתומה וסביר להניח שאם לא יישפט בארץ יישפט בחול בכל מקום שבו כף רגלו תדרך.
wonder gal
פה 15 ו-19 זה מוגזם אבל יש הרבה מדינות בעולם שזה ממש לא מוגזם וזה חוקי לחלוטין
אגב אם זה היה חוקי במדינה והיית גודלת על זה מגיל 0 שזה חוקי והיו אומרים לך שזה חוקי אז לא היית רואה את זה כדבר מוגזם
זה שמותר לגבר בן 40 לצאת עם ילדה בת 16 זה לדעתי מוגזם ולא חוקי אבל באופן אבסורדי זה כן חוקי אפילו פה במדינה שלנו
איפה ההיגיון פה שלילד בן 19 אסור לצאת עם ילדה בת 15 ו-10 חודשים אבל לגבר בן 40 מותר לצאת עם ילדה בת 16? איפה ההיגיון פה?
פה 15 ו-19 זה מוגזם אבל יש הרבה מדינות בעולם שזה ממש לא מוגזם וזה חוקי לחלוטין
אגב אם זה היה חוקי במדינה והיית גודלת על זה מגיל 0 שזה חוקי והיו אומרים לך שזה חוקי אז לא היית רואה את זה כדבר מוגזם
זה שמותר לגבר בן 40 לצאת עם ילדה בת 16 זה לדעתי מוגזם ולא חוקי אבל באופן אבסורדי זה כן חוקי אפילו פה במדינה שלנו
איפה ההיגיון פה שלילד בן 19 אסור לצאת עם ילדה בת 15 ו-10 חודשים אבל לגבר בן 40 מותר לצאת עם ילדה בת 16? איפה ההיגיון פה?
אנונימי
מילקי, אני תומכת להק"ב. לא להט"ב.
וגם לא תומכת גדולה. פשוט חושבת שצריכות להיות להם זכויות כמו לכולם, כל עוד לא פוגעים בילדות, נערות וכן הלאה.
ומה זה אומר להק"ב (במקום להט"ב)?
אני לא תומכת באידיאולוגיה הטראנסית. היא מזיקה ומעודדת אלימות גברית.
אני כן בעד שכל אחד ילבש מה שמתחשק לו (כמו הקרוסים)
ואני לא שמאל ולא ימין כמובן.
וגם לא תומכת גדולה. פשוט חושבת שצריכות להיות להם זכויות כמו לכולם, כל עוד לא פוגעים בילדות, נערות וכן הלאה.
ומה זה אומר להק"ב (במקום להט"ב)?
אני לא תומכת באידיאולוגיה הטראנסית. היא מזיקה ומעודדת אלימות גברית.
אני כן בעד שכל אחד ילבש מה שמתחשק לו (כמו הקרוסים)
ואני לא שמאל ולא ימין כמובן.
אנונימית
אנונימי, אין הגיון.
פערים כמו שנתת זה הדבר הכי מושחת ולא מוסרי שיש.
אפילו אם משווים בת 40 לבן 40, הוא הרבה פעמים מנצל אותה ויש לה מנטאליות ומראה הרבה יותר צעירים משלו. אז ילדה בת 16?
פערים כמו שנתת זה הדבר הכי מושחת ולא מוסרי שיש.
אפילו אם משווים בת 40 לבן 40, הוא הרבה פעמים מנצל אותה ויש לה מנטאליות ומראה הרבה יותר צעירים משלו. אז ילדה בת 16?
אנונימית
מילקי, אתה טועה לגמרי, הפמיניזם הוא המתנגד העיקרי לאידיאולוגיה הטראנסית (במיוחד זו של השנים האחרונות). אין שום קשר. זה דבר והיפוכו. הבורות שלך מטורפת. כל העולם יודע שהפמיניזם הרדיקלי נלחם באידיאולוגיה הטראנסית.
כנ"ל עם האיסלם וכל הדומה לזוועות האלו. אתה הוא זה שתומך איסלם.
אתה מקרה אבוד.
כנ"ל עם האיסלם וכל הדומה לזוועות האלו. אתה הוא זה שתומך איסלם.
אתה מקרה אבוד.
אנונימית
המדינה שלנו מאוד יפה פשוט מי שמנהל אותה בן זונה ו
הפמיניזם הרדיקלי תומך ומעודד פמיניזם!
הן בעד גברים בתחרויות ספורט גבריות , הן בעד טרנסגדרים.
תסבירי לי בבקשה מדוע 5000 בריטים מהשמאל הקיצוני עוברים כל שנה לאיסלאם?
כי זה חלק מהאידיאולוגיה של השמאל הקיצוני.
הן בעד גברים בתחרויות ספורט גבריות , הן בעד טרנסגדרים.
תסבירי לי בבקשה מדוע 5000 בריטים מהשמאל הקיצוני עוברים כל שנה לאיסלאם?
כי זה חלק מהאידיאולוגיה של השמאל הקיצוני.
האידיאולוגיה הטראנסית זו אידיאולוגיה מיזוגנית שלפיה - ברגע שגבר אומר שהוא אישה, אז יש להאמין לו ולכתוב לו בתעודת הזהות את המילה "נקבה". זה מרוקן את המושג אישה וגם את המילה נקבה מכל משמעות. הרגשות של הגבר יותר חשובים מבטחון הנשים, ולכן מכניסים את הגברים למקומות המיועדים לנשים בלבד, כאילו לא מודעים לסיבה שבגללה הם קיימים.
זה ההיפך הגמור והמוחלט מפמיניזם.
גם כל ההמצאה של ה"א-בינארי" וכו', זה בולשיט.
זה ההיפך הגמור והמוחלט מפמיניזם.
גם כל ההמצאה של ה"א-בינארי" וכו', זה בולשיט.
אנונימית
זה לא.
פמיניזם כולל בתוכו גם גברים שמרגישים נשים
פמיניזם כולל בתוכו גם גברים שמרגישים נשים
מילקי, כל הימנים שהכרתי היו בעד ערכי האיסלם ובעצמם התנהגו בדיוק כמו האיסלם הקיצוני וגרוע יותר. בוא תסביר לי איך הם יותר טובים מהשמאל.
אתה מאשים נשים באיסלם, בעוד מי שאשם באיסלם אלה כרגיל הגברים. כמו כל הדתות שהם המציאו. זה מגוחך.
פמיניסטיות רדיקליות נלחמות באיסלם.
רק פמיניסטיות ליברליות לא נלחמות בו.
אתה מאשים נשים באיסלם, בעוד מי שאשם באיסלם אלה כרגיל הגברים. כמו כל הדתות שהם המציאו. זה מגוחך.
פמיניסטיות רדיקליות נלחמות באיסלם.
רק פמיניסטיות ליברליות לא נלחמות בו.
אנונימית
פמיניזם קיצוני תומך באיסלאם
יש זרם שלם באיסלאם שהוא בשם הפמיניזם את מוזמנת לקרוא על זה.
אני לא מאמין שאני צריך לעשות דיון איתך על דברים כל כך ברורים
יש זרם שלם באיסלאם שהוא בשם הפמיניזם את מוזמנת לקרוא על זה.
אני לא מאמין שאני צריך לעשות דיון איתך על דברים כל כך ברורים
נו באמת המדינה הזאת הייתה מזעזעת עוד לפני זה פשוט עד עכשיו לא באמת דיברו על זה
גם ככה כל העולם שונא אותנו כולל האום והם מחכים שנעשה משהו שיתן סיבה למחוק את ישראל אז כנראה בגלל זה יש את כל החארטות לכל מה שקשור למחבלים
גם ככה כל העולם שונא אותנו כולל האום והם מחכים שנעשה משהו שיתן סיבה למחוק את ישראל אז כנראה בגלל זה יש את כל החארטות לכל מה שקשור למחבלים
מסכימה לגמרי. ממש מזעזע .צריך למחות ולנקוט צעדים חריפים נגד זה כי נמאס!!
מה הקשר להטב תפסיקו להכניס את להטב כבעיה ראשית לכל בעיה אחת במדינה, הומופובים
(עריכה) מי ידע שהיה פה שיחה שלמה עד שהיא הגיעה לגייז^^
ומה אתם רבים עם מילקי אתם סתם תקבלו כאב ראש (הייתי בטוח שאתה מזמן כבר פרשת בגלל שהחלפת תמונה)
ומה אתם רבים עם מילקי אתם סתם תקבלו כאב ראש (הייתי בטוח שאתה מזמן כבר פרשת בגלל שהחלפת תמונה)
נוראי אבל מאיפה אתה יודעת בידיוק מה קרה?
הימין תומך באיסלם. כל הימנים שהכרתי תומכים באסלם. בעיקר הימין הקיצוני שרוצה להיות בדיוק כמו האסלם. אז איך הם יותר טובים מהשמאל?
צריך לזרוק את כולם לפח!
צריך לזרוק את כולם לפח!
אנונימית
לא הכל הוא כמו שהוא נראה
מילקי הוא הדבר הכי בור שיצא לי לקרוא בשנה האחרונה.
אני בהלם. הוא הופך יוצרות לגבי הכל. בטח נוח לו עם השקרים האלו.
בטח מוסלמי....
אני בהלם. הוא הופך יוצרות לגבי הכל. בטח נוח לו עם השקרים האלו.
בטח מוסלמי....
אנונימית
מזעזע לחלוטין.
אנונימית אני לא מוכן לקבל את הטיעונים הגרועים שלך.
את מוזמנת לדיון איתי בפרטי כאן ונעשה שיחה רצינית על הכל.
את מוזמנת לדיון איתי בפרטי כאן ונעשה שיחה רצינית על הכל.
צודקת
מילקי: "תסבירי לי למה 5000 בריטים עוברים כל שנה לאיסלם"...
גבר תמיד ירצה לעבור למקום שבו יש לו הכי הרבה זכויות - כמו באיסלם כיום. שם הוא יכול להוציא לפועל את הפדופיליה האכזרית דלו וכן הלאה.
אבל בשביל זה יש גם אינסלים
אבל גבר שמבין שמה שחשוב זו התרבות הכללית והצלחתה (במקום האכזריות שלו) ירצה לקדם דווקא תרבות כמה שיותר מערבית, כמו שבדיה ולא כמו בדואים.
תראה איך נראת תרבות גברית במלוא עוצמתה - כשלון גמור כמו הבדואים. מכאן רואים מה זה גברים.
גבר תמיד ירצה לעבור למקום שבו יש לו הכי הרבה זכויות - כמו באיסלם כיום. שם הוא יכול להוציא לפועל את הפדופיליה האכזרית דלו וכן הלאה.
אבל בשביל זה יש גם אינסלים
אבל גבר שמבין שמה שחשוב זו התרבות הכללית והצלחתה (במקום האכזריות שלו) ירצה לקדם דווקא תרבות כמה שיותר מערבית, כמו שבדיה ולא כמו בדואים.
תראה איך נראת תרבות גברית במלוא עוצמתה - כשלון גמור כמו הבדואים. מכאן רואים מה זה גברים.
אנונימית
מילקי עם חלב אנחנו מדברים פה על המקרה של הפיגוע שקרה בירושלים ועל הרג המחבל ואתה מתחיל לדבר לנו פה על להט"ב.
רוצה לדבר על להט"ב ויהודים ורפורמים? תפתח שאלה משלך בשביל זה, לא פה בבקשה
רוצה לדבר על להט"ב ויהודים ורפורמים? תפתח שאלה משלך בשביל זה, לא פה בבקשה
אנונימי
אתם כולכם מאפשרים לתרבויות גבריות נכשלות לשגשג כאן, כמו התרבות הבדואית שהיא שיא הגבריות. כולכם מעודדים את הערכים של הבדואים בכל פורום וכל מקום שבו גברים מתבטאים. ונותנים להם תקציבים (בגלל שהחרדים רוצים תקציבי ילודה גבוהה)....ואז מתפלאים שצומחות כאלה תרבויות מיזוגניות שבסוף טורפות גם אתכם.
אנונימית
בזמנים אלו אני שמח שאני גר בשוודיה
תגידו מה שתגידו אבל כן השמאלנים היום הפכו להיות יותר גרועים מהנאצים, תאמינו לי הם רוצים לרצוח יהודים והם פשוט נותנים לזה את התמיכה שזה גועל נפש. גם הנאצים רצו לרצחו יהודים מה שונה מזה? אבל כשזה מגיע מהעם שלך זה מזעזע אותי כיהודי לקרוא את ההודעות שתומכות במחבל שדקר היום את החרדי המסכן שדימם את גופו ברחוב על לא עוול בכפו.
מה אם זה היה הבן שלכם מדמם ברחוב למוות ברחוב איפה אתם? איך אתם לא מתביישים.
מה אם זה היה הבן שלכם מדמם ברחוב למוות ברחוב איפה אתם? איך אתם לא מתביישים.
אנונימי
אנונימי, אולי השמאלנים גרועים, אבל בינתיים הימניים בפועל הרבה יותר אלימים ומתנהגים יותר גרוע מהאיסלם הקיצוני. באותה מנטאליות ממש.
אז אי אפשר לרדת על שמאלנים בלי לבקר את הימנים. ההגינות דורשת.
ואתה כותב "החרדי המסכן", בעוד שחרדים כמותו כל יום יורקים ותוקפים נשים. ואני בטוחה שזה לא הציק לך. זה הגיוני ותקין ו"זה שלהם".
אז אי אפשר לרדת על שמאלנים בלי לבקר את הימנים. ההגינות דורשת.
ואתה כותב "החרדי המסכן", בעוד שחרדים כמותו כל יום יורקים ותוקפים נשים. ואני בטוחה שזה לא הציק לך. זה הגיוני ותקין ו"זה שלהם".
אנונימית
^, ^^
כן בוא נקח קבוצות מגוש ענק מהאוכלוסייה הישראלית ונכליל את כולם בדברים, וואו איזה דרך טובה להעביר ביקורת
כן בוא נקח קבוצות מגוש ענק מהאוכלוסייה הישראלית ונכליל את כולם בדברים, וואו איזה דרך טובה להעביר ביקורת
אנונימי
ראיתי שכולם פה עושים את זה, אז כן. אולי זה לא תירוץ טוב, אבל זה תירוץ מספיק טוב.
אנונימית
איך בדיוק אנחנו יותר גרועים מהאיסלאם הקיצוני ואיך בדיוק אנחנן אלימים?
אנחנו לא דוקרים חפים מפשע ברחוב ואנחנו לא רוצחים בני אדם בניגוד אליכם!!.
עכשיו אתייחס לחלק השני, איך אתה מעז להשוות אותנו לאיסלאם הקיצוני יפרימיטיב?אנחנו נותנים לנשים זכויות מלאות שלא שונות מגברים ואנחנו נותנים ללהטבים לחיות בשקט בניגוד אליכם שרוצחים!! הומואים רק בגלל הנטייה המינית שלהם!
אנחנו שונים ממכם בכל כך הרבה דברים ותאמין לי ברגע שיהיה חוק מוות למחבלים זה יהיה הסוף שלכם ושל השמאל הרדיקלי.
אנחנו לא דוקרים חפים מפשע ברחוב ואנחנו לא רוצחים בני אדם בניגוד אליכם!!.
עכשיו אתייחס לחלק השני, איך אתה מעז להשוות אותנו לאיסלאם הקיצוני יפרימיטיב?אנחנו נותנים לנשים זכויות מלאות שלא שונות מגברים ואנחנו נותנים ללהטבים לחיות בשקט בניגוד אליכם שרוצחים!! הומואים רק בגלל הנטייה המינית שלהם!
אנחנו שונים ממכם בכל כך הרבה דברים ותאמין לי ברגע שיהיה חוק מוות למחבלים זה יהיה הסוף שלכם ושל השמאל הרדיקלי.
אנונימי
כן!!!!! כלכך נכון!!
אומרים כמה שהחיילי מגב יצאו לא בסדר אבל הם ניטרלו את המחבל ולא ניסו להרוג אותו!
אומרים כמה שהחיילי מגב יצאו לא בסדר אבל הם ניטרלו את המחבל ולא ניסו להרוג אותו!
כולם פה יורדים רק על שמאלנים, אבל בואו נהיה הגונים! כל הימנים שהכרתם וכל הימניים שהכרתי היו עם מנטאליות אלימה בהרבה משל השמאלנים במציאות!!!
וכל אלה שמאיימים לרצוח כל מה שזז באינטרנט הם גם ימניים.
מה ההבדל בין ימניים למוסלמים?
ימניים מסתובבים עם סכינים ומקלות ודוקרים!! איפה אתם חיים? לפחות תהרגו אחד את השני!
אז במקום לרדת על שמאלנים, פשוט תרדו על שמאלנים וימניים באותה המידה לפחות. תהיו הוגנים.
מה קרה? מפחדים להיות שונים? מפחדים לא להיות שייכים לאחת מהתנועות המפגרות כמו ימין ושמאל?
למה אתם חייבים תמיד להשתייך למשהו?
וכל אלה שמאיימים לרצוח כל מה שזז באינטרנט הם גם ימניים.
מה ההבדל בין ימניים למוסלמים?
ימניים מסתובבים עם סכינים ומקלות ודוקרים!! איפה אתם חיים? לפחות תהרגו אחד את השני!
אז במקום לרדת על שמאלנים, פשוט תרדו על שמאלנים וימניים באותה המידה לפחות. תהיו הוגנים.
מה קרה? מפחדים להיות שונים? מפחדים לא להיות שייכים לאחת מהתנועות המפגרות כמו ימין ושמאל?
למה אתם חייבים תמיד להשתייך למשהו?
אנונימית
עוד כמה עשורים כל זה הולך להשתנות, "לא צריך לדאוג" . צריך שיגיע מישהו חדש עם ראש צעיר ומפותח ולהתחיל לפתח שכל וביצים לכנסת השבורה הזו.
כל הכבוד למי שירה בו,כי מה עדיף לתת למחבל לברוח ושיפגע בעוד אנשים??
האנשים פה במדינה איבדו את זה
האנשים פה במדינה איבדו את זה
השוטרות עשו עבודה מעולה
איזו* מדינה מזעזעת
זאת לא המדינה זאת הממשלה
אלאור עזריה
צודקת בכל מילה שלך
נכון!! היה לי מחבל ביישוב לפני איזה 3 שנים והמחבל רצח מישהו והוא רץ לכיוון שכן שלי שבדיוק יצא לשפוך תזבל ומישהו בא וירה בו וצילמו אותו והוא נכנס לכלא!! פשוט בושהה על מה? על זה שהציל בן אדם?
אנחנו חיים במדינה מפגרת בארץ קדושה יפה ומיוחדת אבל מדינה(מנהיגים) מחורבנת בגלל כל ה0מאל
אני מבינה בתכלס חד משמעית, אבל מצד שני לכוון את הרובה לרגל זאת גם אופציה
עדיף להציל את החיים שלך או של אדם אחר ולהירקב בכלא, מדינה פח אשפחה
צודקת במאה אחוז המדינה שלנו דפוקה
הערבים פה עושים מה שהם רוצים
את חד משמעית צודקת במה שרשמת
^כי גברים גנטית אגרסיביים יותר?
כי גברים גנטית גדולים וחזקים יותר?
כי גברים גנטית גדולים וחזקים יותר?
ישראלים זה זבל, גועל נפש, להקיא על כולם. איכס פשוט דוחה, לא סתם בכל מקום שונאים תיירים ישראלים, המיץ של הזבל של האנושות.
תשלחו את זה שזה קרה, כתבה משהו..
מסכים ומחזק לחלוטין
ההיגיון ממזמן נרדם בשמירה,
אם לא היה עושה כלום אז היו אומרים לו למה לא פעלת
אם כן עושה ומגן על חייו ועל חיי הסובבים אותו אז הוא אשם גם כן
ככה שבכל מקרה הוא 'אשם'
לא סתם אומרים : 'הבא להורגך השקם להורגו' = סכנת חיים ברורה חייבים לפעול
אם לא היה עושה כלום אז היו אומרים לו למה לא פעלת
אם כן עושה ומגן על חייו ועל חיי הסובבים אותו אז הוא אשם גם כן
ככה שבכל מקרה הוא 'אשם'
לא סתם אומרים : 'הבא להורגך השקם להורגו' = סכנת חיים ברורה חייבים לפעול