7 תשובות
יהיה לך רע
אם היא נראת ומריחה רגיל אתה יכול לאכול
שום דבר דרסטי.
אם הגוף לא יאהב את זה - הוא יוציא את זה החוצה.
מקסימום לא תרגיש טוב בזמן הקרוב, זה יעבור.
תנסה ותגיד לנו
אם זה היה במקפיא כל הזמן לא נראה לי שיקרה משהו
תבלי בשלשול
שואל השאלה:
מי שרוצה לדעת בסוף זה היה בכלל פג תוקף בחודש וגיליתי את זה רק היום אז מזל שהחלטתי לזרוק את הפיצה