6 תשובות
חח גם אני אכלתי בטעות בקטנה כאב בטן קל
אני מניחה שזה תלוי בעוגיה, אז צריך לחכות ולראות. אבל בכל מקרה לא נראה לי שיקרה משהו מעבר לאולי כאב בטן
אנונימית
את לא תמותי, תטעמי אם זה נראה לך בסדר תאכלי
לא, אל תדאגי
לא