4 תשובות
כן אפשר להרטיב ממש קצת את הסבון מוצק לחכות 15 שניות שזה לא יהיה ממש רטוב תגרדי קצת עם מסרק לגבות לא המון שלא יהיה לך לבן והגבות ממש מורמות ומעוצבות אפילו יותר מסבון גבות הבעיה רק שזה עושה לבן אז מעבירים מים עם ניר למרוח בקטנה שיעבור הלבן ורק תזהרי שלא יהרס וזהו זה מושלם.
לא עם סבון אבל אפשר נגיד סתם עם מים ואז לסרק
סבון אבן?
ראיתי מאפרת שעשתה את זה
ראיתי מאפרת שעשתה את זה
לא חושב
באותו הנושא: