התחברות הרשמה

"הודעה נחמדה ממני :)" משתמש בבוט?

הזה ששולח הודעה כשנרשמים
4 בדצמבר 2021, 00:01
הודעותמשתמשיםמסרים    
4 תשובות
כן
פ
פופקורן חמאה
שואל השאלה:
התכוונתי אם הוא משתמש רגיל שמשתמש בבוט או שזה פשוט של האתר
אנונימי
לא נראלי... לא שלח לי
m
miqellester
^^נראלי שזה משתמש רגיל שמשתמש בבוט בגלל שהרחיקו אותו
פ
פופקורן חמאה
באותו הנושא:
בלאקפינק משתמשים בבוטים לציפיות ולייקים?
"הודעה נחמדה ממני" זה בוט של סטיפס או סתם משתמש? הזה ששולח הודעה ישר כשנרשמים
איך ממגרים את ההארם בוט מן העולם ומן הטלגרם בפרט?
התאהבתי בבוט
נכון שT series משתמשים בסאב בוט?
איך משתמשים בבוטים בטלגרם?
איך לדעת באתר הזה אם משתמש הוא בן אדם או בוט?
רק אני חשבתי כשרק יצרתי את המשתמש שרמת אמינות בודקת אם אתה לא בוט?
בוט - באיזו תוכנה אפשר ליצור בוט משלך?
האקס שלי כרגע נפרד ממני בהודעה והתחיל אותה באת נחמדה והכל מה עושים?????
בוטם או ביקיני בוטם