15 תשובות
כן.
ממש לא
לא. פשוט הן מפורסמות
לא מה
לא הם לא משתמשות פשוט יש להם קצת שירים כל פעם אז יותר קל להסטרים להם כשיוצא
אגב מי שחושב שבלאקפינק באותה רמת פופולאריות כמו ביטיאס...צר לי לאכזב אותכם אבל די...הם לא היו יכולות לשבור את השיא של הביטלס ובטח לא למלא את הסטודיום wembley בתשעים דקות שזה תשעים אלף מושבים.
כן. וזה הוכח
אנונימית
יש כל מיני הוכחות.. זה נשמע לי הגיוני, אבל מצד שני החברה שלהם מרוששת... אז לא יודעת.
ומצטערת לבאס, אבל הן לא קרובות אפילו לרמת פרסום של ביטיאס.
ומצטערת לבאס, אבל הן לא קרובות אפילו לרמת פרסום של ביטיאס.
בלאקפינק וביטיאס לא באותה רמה. רואים את זה בשטח. זה עובדות. סקרים, אנשים שנלחמים לקחת אותם לפרסומות, כל דבר שהם מקדמים נמכר בדקות, אפילו דברים שהם סתם לובשים או שרואים ברקע נמכר בדקות,אנשים מכל העולם רוצים לעבוד איתם, בסקר למה אנשים באים לקוריאה הראו שהרוב באים בגלל ביטיאס. אז די להתווכח סתם
^אני כן. ואמרתי גם על אומנים שרוצים לעבוד איתם בעולם. זה ממש לא אותה רמה מלא במאים רוצים ללהק אותם לסרטים וסדרות ועכשיו אפילו מישהו רוצה לקחת את ג'ימין שידובב משהו בסרט מצויר. אין מה להשוות בהכרה שלהם בעולם לבין של ביטיאס. גם אלה שמתחילים להכיר את הקייפופ התחילו מביטיאס והכמות ענקית אם תשאלי את רוב האנשים איך הם הכירו הרוב יגידו ביטיאס בפער. וגם היה סקר שאמר שהכמות אנשים בריבי העולם שבאים לבקר בקוריאה ממש גדל בזכות ביטיאס. אז ברחבי העולם? ברור שביטיאס יותר מוכרים
^זה לא קשור ל"אובססיביות" ודברים כאלה, את באמת מכחישה עובדות. אף פעם לא אמרתי שהם לא מייצגות חברות אבל בואי נניח את זה ככה חברות נלחמות ומחכות כדי לעבוד עם ביטיאס כמו אנשים בעולם. ויותר מזה עם לחברה היה הזדמנות לעבוד עם ביטיאס או עם בלאקפינק את מי את חושבת שהם היו בוחרים? בכנות? כי הם יותר מוכרים. הם יותר פופולריים. דוגמה שאת לא יכולה להכחיש זה הכמות אלבומים שהם מוכרים, הם שברו את השיא של אדל באייטונס והם במאה וארבע מדינות שונות במקום ראשון בטבלה, מילאו את האולם וומבלי וגם שברו את השיא של הביטלס. זה מטורף. זה פופולריות שאני מצטערת, אין לבלאקפינק
^עזבי את סלינה גומז ועזבי את הכמות עכשיו של האלבומים תתייחסי לכל אלבום בנפרד גם אלבום אחד נגד אלבום, גם לפני שאלבום של ביטיאס יוצא יש לו מלא הזמנות מראש וגם השיאי מכירות הכי גבוהים ושובב אני דיברתי על המפרסמים שנלחמים עליהם, פרסומות כמו איך שהחוזה שלהם עם האייפון נגמר ישר סמסונג חיכו להם בפינה. ושובב הם שברו את השיא של הביטלס ושל אדל של 104 מדינות, מילאו את הוומבלי, והביאו מלא תיירים לקוריאה. בכנות, אף להקה אחרת לא מספיק פופולרית לעשות את זה. ואני פשוט חוזרת על עצמי פה ונמאס לי, תשלימי עם זה או לא.
חחחחחחחחחחחח, איזו חפירה על כלום ושום דבר.
זה ברור מאליו שיוטיוב הוא biased לטובת blackpink והחברה המהוללת שלהן, yg.
הצפיות קנויות וגם אלה שלא ומגיעות מהמעריצים/ות שמסטרימים/ומ מזוייפות ברובן המוחץ.
אם תכנסו עכשיו לhow you like that, תצפו אפילו ממש בכמה שניות ממנו ותצאו אתם תופעתו לגלות שע"פ יוטיוב צפיתם צפייה מלאה, כשרה וכשירה. דבר שלא קורה אצל אף אמן אחר.
אם גוגל יציע לכם כתבה על אמן מסויים אף על פי שהוא מעניין לכם את הציפורן שבבוהן שלכם אתם יכולים לגרום לכתבה להיעלם אם תלחצו על האופציה "לא מתעניין ב...". אני אוהבת קיי פופ ואני once גאה לכן לגוגל יש נטייה להציע לי המון כתבות על איידולים וקבוצות שונות. כל כתבה בלתי רלוונטית עבורי פשוט הוסרה מהקיר שלי הודות לאופצית הדיווח "לא מתעניין ב..."
אולם,
blackpink לא מעניינות אותי כמו הרבה אחרים מהקיי פופ וכל פעם שצצה כתבה עליהן מאתר סתמי ולא מוכר, הכי הרבה שיכולתי לעשות זה להסיר את כתבה. האופציה "לא מתעניין בblackpink" לא קיימת בעיני גוגל. דבר שנותן להם לגיטימציה לכתבות שבאמת לא מעניינות אותי להופיע בקיר שלי.
קצת מסריח לא?
הפופלאריות שלהן מזוייפת. הן בתודעה בגלל כל הכסף ששופכים עליהן. לא בגלל הכישרון או המקצועיות שלהן (שאגב שניהם לוקים בחסר ככ שזה עצוב)
שלא נדבר עלזה שהן באחת משלוש הגדולות. גם השיא של הצפיות שהן "השיגו" בקאמבק הקודם הגיע בגלל שהשיר הוצע לאנשים בתור פרסומת...
אפס כריזמה
אפס נוכחות בימתית
ראיונות מרדימים
אפס אישיות
לא פלא שצריך לקנות את הכל.
ואנשים הרי עיוורים, מספרים גדולים עושים להם אתזה.
אלה בלינקס בגדול.
אנשים שמתלהבים ממעמד ומספרים ולא מייחסים יותר מידי חשיבות למה שקורה באמת. העיקר הוא איך זה מצטייר על הנייר.
בגלל זה הם מסתפקים בכלום שנותנים להם. קאמבקים שנתיים, שירים רפטטיביים, חרא מילים, אפס משמעות, קרוב לאפס פעילות, כוריאוגרפיות ישנות ופשוטות לעומת מה שהבטיחו לפני, אותו קונספט...
הלהקה הזאת לא עוברת כלום, אין בה כלום, שום דבר לא אמיתי. גם השירים הם אותם שירים חסרי תוכן שטיפה משחקים איתם כי הקהל שלהם לא עד כדי כך טיפש... זה וואנבי אמריקאי אבל זה טראש אמריקאי וזה פשוט זילזול באינטילגנציה של המעריצים. אבל משום מה בלינקס ממשיכים לתת לyg לנצל אותם ולדרוך עליהם כשברור שעתידן יהיה זהה לעתיד של 2ne1...
כמה עצוב, לסיכום תקראו קצת על הmediaplay של yg- מרתק.
אגב, ההוכחה הכי טובה לזה שכל הפופלאריות של blackpink היא פיקציה היא העובדה שהיה להם מופע בקוריאה שאנשי הצוות בעצמם צילמו והפיצו עד כמה האולם היה ריק.
כל ה"פופלאריות" שלהן קיימת רק ברשת.
צפיות אפשר לקנות, לא אנשים.
זה ברור מאליו שיוטיוב הוא biased לטובת blackpink והחברה המהוללת שלהן, yg.
הצפיות קנויות וגם אלה שלא ומגיעות מהמעריצים/ות שמסטרימים/ומ מזוייפות ברובן המוחץ.
אם תכנסו עכשיו לhow you like that, תצפו אפילו ממש בכמה שניות ממנו ותצאו אתם תופעתו לגלות שע"פ יוטיוב צפיתם צפייה מלאה, כשרה וכשירה. דבר שלא קורה אצל אף אמן אחר.
אם גוגל יציע לכם כתבה על אמן מסויים אף על פי שהוא מעניין לכם את הציפורן שבבוהן שלכם אתם יכולים לגרום לכתבה להיעלם אם תלחצו על האופציה "לא מתעניין ב...". אני אוהבת קיי פופ ואני once גאה לכן לגוגל יש נטייה להציע לי המון כתבות על איידולים וקבוצות שונות. כל כתבה בלתי רלוונטית עבורי פשוט הוסרה מהקיר שלי הודות לאופצית הדיווח "לא מתעניין ב..."
אולם,
blackpink לא מעניינות אותי כמו הרבה אחרים מהקיי פופ וכל פעם שצצה כתבה עליהן מאתר סתמי ולא מוכר, הכי הרבה שיכולתי לעשות זה להסיר את כתבה. האופציה "לא מתעניין בblackpink" לא קיימת בעיני גוגל. דבר שנותן להם לגיטימציה לכתבות שבאמת לא מעניינות אותי להופיע בקיר שלי.
קצת מסריח לא?
הפופלאריות שלהן מזוייפת. הן בתודעה בגלל כל הכסף ששופכים עליהן. לא בגלל הכישרון או המקצועיות שלהן (שאגב שניהם לוקים בחסר ככ שזה עצוב)
שלא נדבר עלזה שהן באחת משלוש הגדולות. גם השיא של הצפיות שהן "השיגו" בקאמבק הקודם הגיע בגלל שהשיר הוצע לאנשים בתור פרסומת...
אפס כריזמה
אפס נוכחות בימתית
ראיונות מרדימים
אפס אישיות
לא פלא שצריך לקנות את הכל.
ואנשים הרי עיוורים, מספרים גדולים עושים להם אתזה.
אלה בלינקס בגדול.
אנשים שמתלהבים ממעמד ומספרים ולא מייחסים יותר מידי חשיבות למה שקורה באמת. העיקר הוא איך זה מצטייר על הנייר.
בגלל זה הם מסתפקים בכלום שנותנים להם. קאמבקים שנתיים, שירים רפטטיביים, חרא מילים, אפס משמעות, קרוב לאפס פעילות, כוריאוגרפיות ישנות ופשוטות לעומת מה שהבטיחו לפני, אותו קונספט...
הלהקה הזאת לא עוברת כלום, אין בה כלום, שום דבר לא אמיתי. גם השירים הם אותם שירים חסרי תוכן שטיפה משחקים איתם כי הקהל שלהם לא עד כדי כך טיפש... זה וואנבי אמריקאי אבל זה טראש אמריקאי וזה פשוט זילזול באינטילגנציה של המעריצים. אבל משום מה בלינקס ממשיכים לתת לyg לנצל אותם ולדרוך עליהם כשברור שעתידן יהיה זהה לעתיד של 2ne1...
כמה עצוב, לסיכום תקראו קצת על הmediaplay של yg- מרתק.
אגב, ההוכחה הכי טובה לזה שכל הפופלאריות של blackpink היא פיקציה היא העובדה שהיה להם מופע בקוריאה שאנשי הצוות בעצמם צילמו והפיצו עד כמה האולם היה ריק.
כל ה"פופלאריות" שלהן קיימת רק ברשת.
צפיות אפשר לקנות, לא אנשים.
אנונימית
^^את מתייחסת למה שאת רוצה ולא מבינה על מה אני מדברת, לא דיברתי על מה שהם ייצגו בכלל. דיברתי על זה שחברות נלחמות עליהם ומחכות כדי שיסתיים חוזה אחד שלהם כדי לחטוף אותם והבאתי את סמסונג כדוגמה אמאלה.
עכשיו בנוגע לשיתופי פעולה, בואי לא נחיה בסרט, כל מי שציינת שם אולי שתיים לו והרבה יותר שכן ושמות הרבה יותר חמים כמו פאקינג מדונה התלהבו כמו ילדים קטנים שהם ראו את ביטיאס אז אל תבואי עם השמות האלה כאילו זה משהו מיוחד.
ומה לא מבדילה?
זה מאוד קשור לפופולריות.
אם הם יכולים למלא את הוומבלי בתשעים דקות שזה תשעים אלף מושבים זה מספר אנשים בכמות זמן כלכך קצרה זה בהחלט פופולריות. ובלאקפינק לא היו ממלאות את האולם הזה אפילו חד משמעית.
אם הם היו יכולים לשבור את השיא של הביטלס שעומד מי יודע כמה זמן זה בהחלט מעיד על פופולריות כי אף אחד לא עשה את זה ויש פופולרים.
אם הם הצליחו לשבור את השיא של אדל שעונד חמש שנים ולהגיע ל104 מדינות שונות זה מעיד על פופולריות בארצות שונות ועל שבירת שיא שעמד שנים.
אם הם הסיבה העיקרית לעליית המבקרים בקוריאה בעולם אז בטח שהם פופולרים בעולם.
את פשוט לא מקבלת את זה וזה עצוב אז כן אני אסיים פה
עכשיו בנוגע לשיתופי פעולה, בואי לא נחיה בסרט, כל מי שציינת שם אולי שתיים לו והרבה יותר שכן ושמות הרבה יותר חמים כמו פאקינג מדונה התלהבו כמו ילדים קטנים שהם ראו את ביטיאס אז אל תבואי עם השמות האלה כאילו זה משהו מיוחד.
ומה לא מבדילה?
זה מאוד קשור לפופולריות.
אם הם יכולים למלא את הוומבלי בתשעים דקות שזה תשעים אלף מושבים זה מספר אנשים בכמות זמן כלכך קצרה זה בהחלט פופולריות. ובלאקפינק לא היו ממלאות את האולם הזה אפילו חד משמעית.
אם הם היו יכולים לשבור את השיא של הביטלס שעומד מי יודע כמה זמן זה בהחלט מעיד על פופולריות כי אף אחד לא עשה את זה ויש פופולרים.
אם הם הצליחו לשבור את השיא של אדל שעונד חמש שנים ולהגיע ל104 מדינות שונות זה מעיד על פופולריות בארצות שונות ועל שבירת שיא שעמד שנים.
אם הם הסיבה העיקרית לעליית המבקרים בקוריאה בעולם אז בטח שהם פופולרים בעולם.
את פשוט לא מקבלת את זה וזה עצוב אז כן אני אסיים פה
^^צודקת לגמרי
אנונימית