3 תשובות
פשוט לא לאכול שטויות , מותר לאכול הכל, רק להקפיד על כמויות
תרשי לעצמך מידי פעם לאכול שטויות זה לא מזיק כל כך על תהיי קשה עם עצמך ככה
לאוכל זה טוב
תרשי לעצמך לאכול כמה שאת צריכה ורוצה!
זה לא מזיק לאכול שטויות מדי פעם
אם זה ג'אנק פוד אז להקפיד שלא לאכול יותר מדי פעמים בשבוע, חטיפים זה טעים לפעמים
להקפיד אבל לא יותר מדי

אם את מרגישה שהתפריט לא מאוזן אז לכי לתזונאית

אל תבכי מאוכל, זה אמור לשמח אותך ולהביא לך כוח!!