6 תשובות
אולי תיפגשי עם איש מקצוע? מאמינה שהוא יעזור לך בנושא באופן רגשי ובפן המנטאלי... את צריכה לשתף ולדבר.
מתארת לעצמי שהכדורים יקרים > אבל הבריאות שלך הרבה יותר חשובה ואת צריכה להתייעץ עם ההורים שלך בנושא ולקבל תרפיה וטיפולים שיעזרו לך 'להשתקם'.
מתארת לעצמי שהכדורים יקרים > אבל הבריאות שלך הרבה יותר חשובה ואת צריכה להתייעץ עם ההורים שלך בנושא ולקבל תרפיה וטיפולים שיעזרו לך 'להשתקם'.
אני לא מרגישה כמוך, אבל אני איתך :)
את חזקה ואת תעברי את בתקופה הזאת
אם את צריכה לפרוק אני פה
את חזקה ואת תעברי את בתקופה הזאת
אם את צריכה לפרוק אני פה
היי! תרימי ראש! אני כאן אם את צריכה לדבר! אני לגמרי יכולה להזדהות איתך, היתה לי תקופה שכל היום הראש שלי היה תקוע בקיר והייתה לגמרי דאון. לא היה לי כוח לחיים והרגשתי שאני מתייאשת יותר מרגע לרגע.
אני פה אם את צריכה לדבר, לכל דבר קטן
אני פה אם את צריכה לדבר, לכל דבר קטן
אני ממש רוצה לעודד אותך אבל לא יודעת מה להגיד כי אני גם בתוך זה.
לגבי הכדורים, אני יודעת שלפחות חלקם עולים סכום כסף סמלי כזה אם את קונה דרך קופת החולים(עשר שקל נגיד).
אוהבת אותך❤
לגבי הכדורים, אני יודעת שלפחות חלקם עולים סכום כסף סמלי כזה אם את קונה דרך קופת החולים(עשר שקל נגיד).
אוהבת אותך❤
תחשבי מה הסיבות שגורמות לך לבכות תרשמי אותם על דף נגיד את בוכה בגלל ככה וככה.. עכשיו תחשבי למה את בוכה... בגלל מה שקרה ...ואיך החיים שלך היו נראים בלי הבעיות האלה.... והאם את יכולה לעשות משהו כדי לפתור את הבעייה !??
אנונימי
נ.ב להתאבד לא אמור להיות פיתרון בשבילך את פשוט מוותר על החיים שיכולים להיות לך אף ילד בן 5 לא בכה מתי שהוא היה קטן אחרי הכל נועדנו להיות שמחים בחיים לא לבכות
אנונימי