6 תשובות
את לא צריכה להתייחס על מה שאחרים חושבים תעשי מה את אוהבת ולדעתי זה מהמם
שואל השאלה:
תודה
אנונימית
זה קשה לקבל את זה אני יודעת אבל בכל זאת תנסי ותשימי פס על מה שאחרים חושבים כי בסוף את תיהיה בבאסה ולא הם אז למה מי הם שיחליטו על המצב רוח שלך מי הם שישפטו אותך הכל טוב כל בן אדם הוא יפה ומיוחד בדיוק כמו שהוא ואת לא צריכה לתת חשבון לאף אחד❤
אף פעם אל תחשבי מה אנשים ...
תקבלי תגוף שלך כמו שהוא
ולפעמים הצלקות של מישהו זה הדבר הכי יפה שקיים כי זה מראה תחיים שלו
אנונימי
זה קשה לקבל את זה אבל אני חושבת שצלקות זה מהמם וזה מראה מה בן אדם עבר ואת תלמדי עם הזמן לקבל את זה . את ממש לא צריכה להתביש אל תשימי על אחרים 3>
שואל השאלה:
תודה
אנונימית