6 תשובות
לא, אף אחד לא צריך להיות מוכן למלחמה עם איראן, כי זה לא הולך לקרות
זה יקרה רק אם יתקפו תכור^
וזה הולך לזה... לא רואה מצב של הסכם גרעין חדש
בנתיים השיחות לא הולכות טוב
הם לא באמת יכולים לתקוף, הם שולחים כלים לחיזבאללה אבל הם לא יוכלו לתת להם פצצת אטום או כל דבר אחר, לא יתנו להם
זה לא משנה אם הם כן ישתמשו או לא וגם אני מאמין שהם לא ישמדו בזה כי הנזק של זה קטלני ביותר והם לא מפגרים הם יודעים מה ההשלכות שיהיו להם לזה ...
אבל בלי קשר לישראל אסור שיהיה להם משהו כזה .. זה משנה מאזן וזה מסוכן לנו ..
השיחות על הגרעין כנראה יכשלו ולישראל לא תיהיה ברירה חוץ מאשר לתקוף את הכור הזה וזה דבר שרוב הסיכויים יביא למלחמה
מלחמה עם איראן זה לא שאלה של כן או לא זה שאלה של מתי
וכן לדעתי זה קרוב מאוד