14 תשובות
אני ישנה עם 4 שמיכות :)
אני בקייץ אחת דקה בחורף שש שמיכות
מה
אחת
איך את ישנה עם כל כך הרבה?
כאילו א. זה חם
ב. זה ממש מסובך לישון ככה
אחת
איך את ישנה עם כל כך הרבה?
כאילו א. זה חם
ב. זה ממש מסובך לישון ככה
שמיכת פוך אחת וחם לי
אני עם שמיכה אחת תמיד
אחת ואם קר אז מדליקה חימום וזה מספיק לי
אחת.
פוך אחד
ואמאלה איך את מצליחה לישון עם הרבה שמיכות זה לא כזה נוח
ואמאלה איך את מצליחה לישון עם הרבה שמיכות זה לא כזה נוח
חח הרגת אותי עם "האני" :)
והאמת שבחורף מצעים, שמיכת פרווה כזאתי,
אני, פוך, ולפעמים לפעמים עוד שמיכת פרוותית כזאתי
והאמת שבחורף מצעים, שמיכת פרווה כזאתי,
אני, פוך, ולפעמים לפעמים עוד שמיכת פרוותית כזאתי
2
אחת ומאוורר מה יש לכם מה זה שש שמיכות
כרגע ספציפית 1, אני בקרוב עוברת לשתיים או לאחת יותר עבה.
אחת מן הסתם
בקיץ: שמיכה רגילה (לא עבה ולא דקה)
בחורף:פוך
בחורף:פוך
באותו הנושא: