24 תשובות
כי קר לנו בלילה
מזגן ארור קר לי
מזגן ארור קר לי
בשביל להתחבא מהמפלצות ששוכנות מתחת למיטתינו
כי קר עם מזגן
כדי שהמפלצת תתרחק
אשכרה חשבתי על זה הבוקר, אני עם שמיכה גם כשחם לי רק כי זה מרגיש מוגן כזה
כאילו אני חייבת משהו שיכסה אותי זה כמו גג לבית
כאילו אני חייבת משהו שיכסה אותי זה כמו גג לבית
כדי לשדרג את הנוד
אני לא ישנה עם שמיכה*_*
כי פטריק סטאר שופך עלינו מיץ אשכוליות בלילה
כי אם קר אפשר להתכסות
בחורף מין הסתם בגלל הקור ובקיץ זה כבר מתוך הרגל יש מלא אנשים שישנים בלי או עם מינוס 700 במזגן
כדי לשמור על חום גוף תקין ולא לקום חולים בבוקר
כדי שג'וק לא יבוא וישן איתך כפיות
ככה
כדי שהזאתי מתחת למיטה לא תאכל אותי בלילה
כי אנחנו מתגעגעים לישון בבטן של אמא ושמיכה זה הכי קרוב לזה
אין לי מושג מה אמרתי סתם חרטטתי
אין לי מושג מה אמרתי סתם חרטטתי
מרגיש לי חשוף מידי בלי
וגם זה יותר נוח כזה לדעת שיש משהו שעוטף אותך
וגם זה יותר נוח כזה לדעת שיש משהו שעוטף אותך
איזה שאלה מפגרת
אני או שאני ישנה אם חמש שמיכות או בלי שמיכות זה תלוי במזג אוויר
כי קר, או שזה נותן תחושת הגנה לביטחון.
אני יושבת שזה פשוט הרגל שלנו להיות על שמיכה בלילה
שאלתי את אמא שלי והיא אשכרה ידעה את התשובה אז תקשיבו טוב טוב
שהיינו בבטן היה משהוא שמכסה אותנו ונותן לנו להרגיש בטוחים אז בגלל זה אנחנו מרגישים בטוחים שאנשיו עם שמיכה וגם שתינוקות נולדים אז מכסים אותם טוב בלילה כדי שלא יבכו בגלל שהם "לא מוגנים"
שהיינו בבטן היה משהוא שמכסה אותנו ונותן לנו להרגיש בטוחים אז בגלל זה אנחנו מרגישים בטוחים שאנשיו עם שמיכה וגם שתינוקות נולדים אז מכסים אותם טוב בלילה כדי שלא יבכו בגלל שהם "לא מוגנים"
שמיכה זה אשכרה המגן הכי טוב שקיים בעולם
כי אני ישנת עם מזגן וקר חחח
כי אז ההורים יראו שאנחנו מזד**נים
אנונימית
באותו הנושא: