9 תשובות
יותר נוח ויותר יציב
כי זה נוח
חח זה בגלל הכתבה?
ולא יודע, אולי זה כי אנחנו רואים את הסביבה עושה את זה, ואולי זה פשוט הטבעי, צריך לבדוק לול
ולא יודע, אולי זה כי אנחנו רואים את הסביבה עושה את זה, ואולי זה פשוט הטבעי, צריך לבדוק לול
בטלפון?
כי אפשר להקליד ככה יותר מהר בעזרת 2 אגודלים
כי אפשר להקליד ככה יותר מהר בעזרת 2 אגודלים
אנונימי
הכי נוח
מהיר יותר ונוח יותר
הכי נוח
שואל השאלה:
כן בגלל הכתבה, אני מקלידה עם האצבע בעיקר והאגודל רק להשלמות וזה מוזר שהרוב רק עם האגודלים אף פעם לא ידעתי שכולם מקלידים עם אגדולים חשבתי עם האצבע כמוני
כן בגלל הכתבה, אני מקלידה עם האצבע בעיקר והאגודל רק להשלמות וזה מוזר שהרוב רק עם האגודלים אף פעם לא ידעתי שכולם מקלידים עם אגדולים חשבתי עם האצבע כמוני
אנונימית
נוחות ויציבות מרבית d:
באותו הנושא: