6 תשובות
שואל השאלה:
אני עושה בדיקות דם אין לי חוסר בברזל נראלי
אנונימית
חוסר ברזל גם לי יש את זה אני שונאת את זה לפני שאת מתכוונת לקום משכיבה קודם תשבי איזה דקה ואז תקומי או תשתי מים מים עוזרים לסחרחורת שלי פעם היה לי את זה מלא זה היה משגע אותי וחשבתי אני היחידה ואז גיליתי ממה זה נובע ויש את זה להרבה אנשים אל תדאגי .
( למזלי זה כבר לא קורה לי )
שואל השאלה:
tomerr96 הלחץ דם שלי יחסית גבוה
אנונימית
זה קשור לציר הויסטבולארי או משו כזה גם לי יש את זה
סתם שאלה רעשים של אוכל מפריעים לך במקרה?
חוסר ברזל
יכול להיות שזה חוסר ברזל כדאי לעשות בדיקת דם