5 תשובות
אבן נייר ומספרים מי שמנצחת עושה
סביר להניח שאם הן הדוקות, הן לא היו מתחתנות מלחתחילה.
אבל כנראה שאחת משתיהן מקריאה
שתיהן צריכות להדליק נרות, (אם הבנתי את הכוונה)
אם את מדברת על נרות שבת אז כל אחת מדליקה נר אחד כמו רווקה, ואם את מדברת על קידוש והבדלה אז מי מהן שבוחרת לעשות הן מחליטות.
היהדות לא מכירה בנישואים חד מיניים ולכן מבחינת ההלכה הן נחשבות רווקות אז חלים עליהן אותם חוקים כמו נשים רווקות
מי שאקטיבית עושה,קידוש :)
זה לא משנה,
מומלץ שיהיה משהו מסודר, כדי שלא ישכחו