10 תשובות
לא ממש אבל אפשר לתתצאנס
אנונימית
כן
אנונימית
לא. זה קשה מדי ותלוי לכמה זמן זה יהיה ככה, אם להרבה זמן אז לא.
לא הייתי נכנסת לזה וגם לא ממליצה.
לא הייתי נכנסת לזה וגם לא ממליצה.
פחות, יותר חשוב לי הקשר האישי והמגע.
אנונימית
נדמה לי שזה יהיה מסובך מידי
לא
ואוו אז אני ממש יכולה לתת לי טפיחה על השכם שחזרתי מעמד עם מישהי שנה וחצי ולא ויתרתי כי אהבתי אותה באמת והבנתי את הקושי שלה כי היא במצב נפשי לא הכי טוב והיא ויתרה עלי ברגע קטן ... ואיי זה סתם פרידה קטנה פשוט אני רואה איך כולם אומרים שלא ואני החזקתי מעמד שנה וחצי בגלל שאהבתי אותה מה שגרם לי עכשיו להישבר לגמריי :(
אנונימית
שהחזקתי*
אנונימית
פריקה*
אנונימית
שואל השאלה:
שאפו
שאפו
אנונימית
באותו הנושא: