5 תשובות
וועלק איך אני יעזור לך סיפרת עכשיו את מה שקרה לי
אתה ביא לך תתנדב אחלה דרך להכיר חברים
תמצא תחביב וככה תכיר אנשים עם אותם תחומי עיניין כמו שלך
תמצא תחביב וככה תכיר אנשים עם אותם תחומי עיניין כמו שלך
אחי לא תראה אותו אחרי יב
אנונימי
זה קורה בכל שלב בחיים כמעט 100 אחוז שחבר לא ישאר איתך כל החיים אחרי בית ספר הולכים לעשות שירות בכל רחבי המדינה אחרי השירות כל אחד עוזב למקום עבודה שונה.
העיקר שתזכור שהכל בסדר דהחברים שלך מתחלפים ושזה קורה לכולם
העיקר שתזכור שהכל בסדר דהחברים שלך מתחלפים ושזה קורה לכולם
מבינה אותך אני באותו מקום כמוך
לדעתי אם אז היה לך את הכישורים החברתיים בשביל להיות מוקף באנשים אז גם עכשיו יהיה לך, זה לא משהו שנעלם. פשוט החרדה החברתית מעכבת את זה וגורמת לזה להראות קשה יותר ממה שזה באמת. צריך לדעת להתגבר ולהתמודד עם החרדה החברתית בשביל לפתח שוב קשרים וזה לא קל, אני ממליצה לך ללכת לקאוצ'ר או פסיכולוג/ית, לי אישית זה ממש ממש עזר להתמודד עם החרדה חברתית ולהפתח ליותר אנשים, אם אתה צריך מישהו להתייעץ איתו אני פה 3>
לדעתי אם אז היה לך את הכישורים החברתיים בשביל להיות מוקף באנשים אז גם עכשיו יהיה לך, זה לא משהו שנעלם. פשוט החרדה החברתית מעכבת את זה וגורמת לזה להראות קשה יותר ממה שזה באמת. צריך לדעת להתגבר ולהתמודד עם החרדה החברתית בשביל לפתח שוב קשרים וזה לא קל, אני ממליצה לך ללכת לקאוצ'ר או פסיכולוג/ית, לי אישית זה ממש ממש עזר להתמודד עם החרדה חברתית ולהפתח ליותר אנשים, אם אתה צריך מישהו להתייעץ איתו אני פה 3>
אנונימית
באותו הנושא: