התחברות הרשמה

מה אתם חושבים על התספורת הזאת? - קישור מצורף

2 בדצמבר 2021, 10:47
תסרוקותעיצוב שיערחוות דעת    
4 תשובות
מזעזע
X
XshiraX
התספורת יפה,
אבל האישה שמה מלחיצה אותי
פ
פאק בוי מעורב עם צאחלה
סבבה כזה, פחות רלוונטי להיום
.
.Its lihi
לא מתאים לכולן
I
Itay.
באותו הנושא:
בנות אשכנזיות, איך התספורת הזאת? מה דעתכן?
התספורת הזאת יפה?
מה אתם אומרים על התספורת הזאת וכמה אתם חושבים שהיא עולה?
מה אתם חושבים על התספורת הזאת?
איך התספורת הזאת?
איך התספורת הזאת לגיוס?
התספורת הזאת יפה? כדאי לי להסתפר ככה?
מה יפה יותר, ועדיף, לעשות את התספורת הזאת עם הפוני לצד או לגלח את הראש?
מה אתם חושבים על התספורת הזאת?
מה אתם חושבים לעשות על התספורת הזאת? כדאי לעשות? (יש לי כבר פוני)
מה אתם חושבים על התספורת הזאת?