התחברות הרשמה

מה אתם חושבים על התספורת הזאת? - קישור מצורף

13 בינואר 2021, 10:06
תספורת    
2 תשובות
שזה מבוגר כזה אבל זה יפה לה
מ
מוחמד מהמיק
אני אישית יותר אוהבת שהשיער או בערך באורך של הכתפיים או יותר למטה מאשר כזה קצר
א
אני רעבה ובא לי המבורגר
באותו הנושא:
בנות אשכנזיות, איך התספורת הזאת? מה דעתכן?
התספורת הזאת יפה?
מה אתם אומרים על התספורת הזאת וכמה אתם חושבים שהיא עולה?
מה אתם חושבים על התספורת הזאת?
איך התספורת הזאת?
איך התספורת הזאת לגיוס?
התספורת הזאת יפה? כדאי לי להסתפר ככה?
מה יפה יותר, ועדיף, לעשות את התספורת הזאת עם הפוני לצד או לגלח את הראש?
מה אתם חושבים לעשות על התספורת הזאת? כדאי לעשות? (יש לי כבר פוני)
מה אתם חושבים על התספורת הזאת?
מה אתם אומרים על הסטייל של התספורת הזאת?