13 תשובות
כל עיר זה משהו אחר
אצלנו לא
אני לומדת בשישי
חלקם
אני לא כי זה היום החופשי שלנו
אנונימית
אצלי זה תלוי במגמה שבחרת נגיד בבית ספר שלי מחול ומחשבים היחידים שלומדים בימי שישי
אצלי מי שיש לו 2 מגמות מדעיות לא
ומי שאין לו 2 מגמות מדעיות כן
ומי שאין לו 2 מגמות מדעיות כן
אצלי לא...אבל תלוי בבית הספר
אצלינו כן
אצלי כן
הייתי בשזר ביסודי
שואל השאלה:
אתה בשזר??^
אתה בשזר??^
אנונימית
אצלי כן עד אחד וחצי לא סתם
באותו הנושא: